دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن

دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن

وقتی انسانی به زندان می افتد قطعا باید شرایط سخت و بدی را تحمل کرده و بسیار درگیر گرفتاری ها و مشکلاتی شود که هیچ راه نجاتی نیز ممکن است پیش و روی آن ها نباشد، از این رو بهتر است که دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن را بخوانید و از خدای متعال بخواهید که راهگشای تمام گرفتاری ها و پیشامد های بدی باشد که احساس می کنید.

این دعای عظیم را می توانید در ادامه بخوانید که سریع الاثر است.

دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن
دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن

دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای زندانی,دعای زندانیان,دعای زندان نرفتن,دعای زندانی ها,دعا زندان,دعای آزادی زندانی,دعای نجات زندانی,دعای آزادی زندان,دعای رهایی زندانی,دعای خلاصی زندان,دعای مخصوص زندانی,دعای رهایی از بلا ها و زندان,

دعای عظیم رهایی از زندان و سختی های آن

گویند: مردی را در شام، روزگاری دراز، به زندان سختی افکنده بودند. در خواب، آن حضرت را دید که گویی به دیدارش آمده اند. بدو فرمودند: این دعا را بخوان. آن را آموخت و خواند و آزاد شد و به خانه اش رفت. دعا این بود:
اللهم بحق العرش و من علاه، و بحق الوحی و من اوحاه، و بحق النبی و من نبأه (و بحق البیت و من بناه)(2922)، یا سامع کل صوت یا جامع کل فوت یا باری النفوس بعد الموت.
صلی علی محمد و أهل بیته و آتنا و جمیع المومنین و المومنات فی مشارق الأرض و مغاربها فرجاً من عندک عاجلاً، بشهاده ان لا اله الا الله و ان محمداً عبدک و رسولک صلی الله علیه و علی ذریته الطیبین الطاهرین و سلم تسلیماً.

بیشتر بخوانید  دعای رفع گرفتاری در کار های مهم پر خیر و تجربه شده

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =