دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب

دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس رهگشا های اسلامی می خوانیم که باعث می شود اگر می خواهید ملک، زمین و خانه ای را به فروش برسانید ان شاء الله که زود تر نتیجه می گیرید و از مشکلات و گرفتاری ها نیز در زندگی عبور می کنید.

دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب
دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب

دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در مفاتیح,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعاي فروش خانه,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش خانه در مفاتیح الجنان

دعای فروش خانه ماشین زمین و ملک مجرب

۱- برای جلب مشتری و فروش ملک ، آیات کریمه ذیل را به مدت یک هفته تمام و کمال روزی سه مرتبه قرائت نماید :
” قال الذی عنده علم من الکتاب أنا ءاتیک به قبل ان یرتد إلیک طرفک ” .
سپس در پایان قرائت بگوید:

اللهم صلی على محمد وال محمد الطیبین الطاهرین وءاتنی بالزبائن من کل مکان یا عظیم الشأن یا عالی المکان یا مبدل الزمان یا قابل القربان یا خالق الإنس والجان یا علی یا عظیم یا علام .

۲- برای فروش ملک و خانه ، آیه شریفه ذیل را بر دیوار آن محل بنویسد (همچنین میتواند بر کاغذی بدون خط بنویسد و به دیوار آن محل بچسباند ) به اذن خداوند تبارک و تعالی ، آن ملک زود بفروش میرسد:
(ربنا آتنا من لدنک رحمة و هیی لنا من امرنا رشدا).

۳- برای جلب و ازدیاد مشتری (برای فروش ملک و متاع) سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگهدارد.

بیشتر بخوانید  دعا و دستور سریع الاجابه برای فروش کالا و اموال

۴- برای غنی و ثروت و کثرت مال ، هر روز سوره مبارکه واقعه را چهارده مرتبه قرائت کند و به مدت چهارده روز مداومت کند. ان شاء الله بهحاجت خود میرسد.

۵- برای گشودن چشم برزخی ، ذکر شریف یونسیه را در حالت سجده چهارصد مرتبه بخواند و به آن مداومت ورزد.

۶- برای جلب محبت و نفوذ کلمه و تاثیر بیان، بیست و پنج بار آیت الکرسی بخواند و بعد از هر بار قرائت یکصد بار بگوید ( یا عزیز) . (در مجموع بیست و پنج بار قرائت آیه الکرسی داشته باشد و دوهزارو پانصدمرتبه ذکر یا عزیز بگوید) . این ذکر در امور حلال بسیار بسیارموثر و مجرب است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =