دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ

دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ

اگر می خواهید در طول هفته از خطرات، بلا ها و شر در امان بمانید و اگر حس می کنید زندگی پر از خطرات ریز و درشت است دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید و مشکلات نیز یک به یک حل می شود.

دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ
دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ

دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر بلا,دعا برای دفع خطر سیل,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا بیمه حوادث و دفع خطرات

دعای قرآنی برای دفع آفات بلا و خطرات بزرگ

از امام صادق علیه السلام منقول است: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه بخواند، پیوسته از جمیع آفتها و بلاها محفوظ باشد، و در دنیا روزیش فراخ باشد و به بدن و مال و فرزندانش مکروهی نرسد، نه از شیطان مردودی و نه از جبار معاندی، و اگر در آن روز و در آن شب بمیرد، حق تعالی او را شهید بمیراند و شهید مبعوث کند و با شهیدان او را داخل بهشت گرداند و در درجه شهیدان او را جا دهد. (350)
و به سند معتبر از سلیمان جعفری منقول است که: حضرت موسی علیه السلام به فرزند خود قاسم فرمود. برخیز ای فرزند و بر بالای سر برادرت سوره والصافات صفا را بخوان تا تمام کنی، او شروع به خواندن کرد، چون به آیه اهم اشد خلقا ام من خلقنا رسید، قبض روحش شد، چون جامه بر روی میت کشیدند و بیرون آمدند، یعقوب بن جعفر به حضرت عرض کرد: ما چنین می دانستیم که برای آسانی جان کندن سوره یس می باید خواند، شما فرمودید و الصافات بخوان، حضرت فرمود: و الصافات را بر سر هر کس که به شدت جان کندن گرفتار باشد بخوانند حق تعالی راحتش را نزدیک می گرداند. (351)
و به سند معتبر از حضرت امیرالمومنین علیه السلام منقول است: هر که از گزیدن عقرب ترسد این آیه را بخواند:
سلام علی نوح فی العالمین. انا کذلک نجزی المحسنین. انه من عبادنا المومنین(352) / (353).
و به سند معتبر از حضرت امیرالمومنین علیه السلام منقول است: کسی که خواهد او را در قیامت اجر وافی و ثوابی کامل بدهند، بعد از هر نماز این آیه را بخواند:
سبحان ربک رب العزة عما یصفون. و سلام علی المرسلین، و الحمد لله رب العالمین(354) / (355).
و در حدیث دیگر وارد شده است: از هر مجلسی که برخیزند این آیه را (180 تا 1822 سوره الصافات) بخوانند، کفاره گناهان اهل آن مجلس می گردد. (356)

بیشتر بخوانید  دعای حضرت یونس علیه السلام برای در امان ماندن از بلا و خطر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =