دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی

دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی

هر کسی ممکن است دعا هایی را مختص به خود داشته باشد و بخواهد به چیزی که دوستش دارد برسد و اگر در این میان مشکلی پیش بیاید قطعا بهترین کار دعا خواندن و طلب از خدا است. اگر این کار را نکنید قطعا وارد بحثی به نام شرک می شوید که کاملا منفی و ناپسند است.

دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی را بخوانید و همواره از خدای بخشنده و مهربان بخواهید که آمرزش را در درجه ی اول و سپس رسیدن به حاجات را برای شما برساند.

دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی
دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی

دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی,دعای برآورده شدن حاجات غیر ممکن,دعای براورده شدن حاجات در شب قدر,دعای براورده شدن حاجات سخت,دعای برآورده شدن حاجات در ماه رمضان,دعای براورده شدن حاجات در مفاتیح,دعای براورده شدن حاجات صوتی,دعای براورده شدن حاجات امام رضا,دعای براورده شدن حاجات امام زمان,

دعای قوی و تضمینی برآورد شدن حاجات دنیوی و اخروی

ابتدا این دعا را بخوانید و پس از آن هر حاجتی را که دارید از درگاه الهی طلب کنید. انشالله که در مدت زمان کوتاهی به خواسته ی خود می رسید و عاقبت بخیر می شوید. این وعده ی خداوند جهانیان درباره ی طلب حاجت می باشد.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ يَا نُورَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ يَا جَمَالَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ يَا بَدِيعَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ يَا عِمَادَ السَّمَاوَاتِ‏ وَ الْأَرْضِ يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ يَا صَرِيخَ الْمُسْتَصْرِخِينَ يَا غَوْثَ الْمُسْتَغِيثِينَ يَا مُنْتَهَى رَغْبَةِ الرَّاغِبِينَ وَ الْمُفَرِّجَ عَنِ الْمَكْرُوبِينَ وَ الْمُرَوِّحَ عَنِ الْمَهْمُومِينَ وَ مُجِيبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرِّينَ وَ كَاشِفَ السُّوءِ وَ أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ وَ إِلَهَ الْعَالَمِينَ وَ مُنْزَلًا بِهِ كُلُّ حَاجَةٍ يَا أَكْرَمَ الْأَكْرَمِينَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ افْعَلْ بِي مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ لَا تَفْعَلْ بِي مَا أَنَا أَهْلُهُ .

بیشتر بخوانید  دعای قوی و اسلامی به جهت دفع عصبانیت و رفع پرخاش

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =