دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها

دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها

اگر می خواهید از شر، بلا ها خطرات انسان ها و به طور کلی تمامی موجودات زنده در امان بمانید در ادامه این مطلب از سایت اهنوس پیشنهاد می کنیم که دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید.

دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها
دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها

دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها,دعای مجرب برای دفع بلا و گرفتاری,دعا برای رفع بلا و گرفتاری,دعا جهت رفع بلا و گرفتاری,دعای رفع بلای طبیعی,دعای رفع بلاهای طبیعی,دعاي رفع بلاي طبيعي,دعا برای رفع بلای طبیعی,دعا دفع بلای طبیعی

دعای مجرب برای در امان ماندن از شر و بلا ها

از آن حضرت روایت شده: این تعویذ در کاغذ یا پوستی نوشته می شود برای زنان حامله، در مقابل انسانها و جنبندگان:
بسم الله الرحمن الرحیم، بسم الله، بسم الله، ان مع العسر یسرا، ان مع العسر یسرا، یرید الله بکم الیسر، و لا یرید بکم العسر، و لتکملوا العدة، و لتکبروا الله علی ما هداکم و لعلکم تشکرون.
و اذا سالک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوة الداع اذا دعان، فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی، لعلهم یرشدون، و یهیی ء لکم من امرکم مرفقا، و یهیی ء لکم من امرکم رشدا، و علی الله قصد السبیل یسره، اولم یر الذین کفروا ان السموات و الارض کانتا رتقا ففتقنا هما، و جعلنا من الماء کل شی ء حی افلا یومنون، فانتبذت به مکانا قصیا، فاجاءها المخاض الی جذع النخلة، قالت یالیتنی مت قبل هذا و کنت نسیا منسیا.
فنادیها من تحتها الا تحزنی قد جعل ربک تحتک سریا، و هزی الیک بجذع النخلة تساقط علیک رطبا جنیا، و اشربی و قری عینا، فاما نزین من البشر احدا فقولی انی نذرت للرحمن صوما فلن اکلم الیوم انسیا. فاتت به قومها تحمله قالوا یا مریم لقد جئت شیئا فریا، یا اخت هارون ما کان ابوک امرء سوء و ما کانت امک بغیا، فاشارت الیه قالوا کیف نکلم من کان فی المهد حبیا. قال انی عبدالله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا، و جعلنی مبارکا اینما کنت، و اوصانی بالصلوة و الزکوة ما دمت حیا، و برا بوالدتی و لم یجعلنی جبارا شقیا، و السلام علی یوم ولدت و یوم اموت و یوم ابعث حیا، ذلک عیسی بن مریم.
و الله اخرجکم من بطون امهاتکم لا تعلمون شیئا، و جعل لکم السمع و الابصار و الافئدة لعلکم تشکرون، اولم یروا الی الطیر مسخرات فی جو السماء، ما یمسکهن الا الله ان فی ذالک لایات لقوم یومنون، کذالک ایها المولود اخرج سویا باذن الله عز و جل.
سپس این را برزن حامل آویزان کرده و پس اززایمان آن را در می آورند، و مواظب باش که آیه را تا آخر نوشته و از ناتمام گذاردن آن بپرهیزی و مراد این آیه است:
و الله اخرجکم من بطون امهاتکم لا تعلمون شیئا و خداوند شما را از شکمهای مادرانتان درمی آورددر حالی که هیچ نمی دانید، اگر در این جا توقف کنی مولود لال به دنیا می آید، و اگر این قسمت را نخوانی: و جعل لکم السمع و الابصار و الافئدة لعلکم تشکرون و برای شما گوش و دیدگان وقلب قرار داد شاید سپاسگذار شوید، کودک سالم به دنیا نمی آید.(166)

بیشتر بخوانید  دعای حفاظت مال و جان از تلف شدن سریع التاثیر قوی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شانزده =