دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر

دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر

در این مطلب از اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر ظلم، گرفتاری ها و مشکلات بزرگ و کوچک هستید از این وضعیت نجات پیدا کنید. مثل همیشه دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر را هم اکنون در ادامه بیاموزید.

دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر
دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر

دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر,دعاء ظلم الناس,دعاء ظلم الاقارب,دعای دفع ظلم,دعا برای رفع ظلم ظالم,دعا برای رفع ظلم,دعا دفع ظلم,دعا جهت رفع ظلم,دعا برای دفع ظلم ظالم,دعا جهت دفع ظلم ظالم,دعایی برای دفع ظلم ظالم

دعای حفظ شدن در برابر شر ظالم تجربه شده سریع الاثر

رضی الدین علی بن موسی بن طاوس از کتاب کنوز النجاح طبرسی، دعائی از مولا موسی بن جعفر علیه السلام روایت کرده و آن دعای رفع بلا است، و خود آن حضرت برای آن که از شر هارون در امان ماند آن دعا را خواندند و دعا این است:
اللهم بک اساور و بک اجادل و بک اصول و بک اموت و بک احیی اسلمت نفسی الیک و فوضت امری الیک و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم، اللهم انک خلقتنی و رزقتنی و سررتنی من بین العباد بلطفک و خولتنی اذا هربت رددتنی و اذا عثرت اقلتنی و اذا مرضت شفیتنی و اذا دعوتک اجبتنی سیدی ارض عنی فقد ارضیتنی. (107)

بیشتر بخوانید  دعای دفع دشمن و رهایی از بلا ها سختی ها و مشکلات

دعای دفع گرفتاری

از حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام در ایام اسارتشان درزندان هارون، روایت شده که فرمود: چون نماز واجب را به جا آوردم و سر به سجده نهادم و روی بر خاک مالیدم، در سجده خوابم برد. حضرت مصطفی صلی الله علیه و آله را در خواب دیدم که به من گفت: ای موسی می خواهی از این بلا خلاصی یابی؟ گفتم: بلی یا رسول الله! پیغمبر فرمود: این دعا را بخوان :
یا سابغ النعم، یا دافع النقم، یا باری ء النسم، یا مجلی الهم، یا مغشی الظلم، یا کاشف الضر و الالم یا ذالجود و الکرم، و یا سامع کل صوت و یا مدرک کل فوت، و یا محیی العظام و هی رمیم، و منشئها بعد الموت صل علی محمد و آل محمد و اجعل لی من امری فرجا و مخرجا یا ذالجلال و الاکرام. (108)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =