دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی

دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی

قطعا هر انسانی دوست دارد در زندگی به موفقیت های مالی بزرگ برسد و از مشکلات و بدهی ها عبور کند، پس در ادامه این مطلب از سایت اهنوس شما عزیزان می توانید متن کامل دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید.

دعای رفع قرض و گرفتاری - دعا برای کسب رزق و روزی
دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی

دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی,دعای مجرب برای ادای قرض سنگین,دعای ادای قرض و دین,دعا برای ادای قرض سریع,دعای سریع برای ادای قرض,دعای سریع الاجابه برای ادای قرض,دعا جهت ادای سریع قرض,دعای سریع الاجابه ادای قرض,دعای سریع الاجابه جهت ادای قرض,دعای سریع اجابت برای ادای قرض,دعا برای ادای قرض و وام,

دعای رفع قرض و گرفتاری – دعا برای کسب رزق و روزی

حسین بن خالد گوید: در بغداد سیصد هزار درهم بدهکار و چهارصد هزار درهم طلب کار بودم. طلبکاران مرا فرصت نمی دادند که طلبم را باز ستانم و به ایشان دهم وقت حج رسید، پنهانی از بغداد خارج شدم تا به خدمت موسی بن جعفر علیه السلام برسم ولی نتوانستم. شرح حال خود را برای آن حضرت در نامه ای نوشتم، امام علیه السلام در پشت نامه ام در جواب نوشتند: پس از هر نماز سه بار بگو:
اللهم انی اسالک یا لا اله الا انت بحق لا اله الا انت ان ترحمنی بلا اله الا انت، اللهم انی اسالک یا لا اله الا انت بحق لا اله الا انت ان ترضی عنی بلا اله الا انت، اللهم انی اسالک یا لا اله الا انت بحق لا اله الا انت ان تغفرلی بلا اله الا انت.
حسین بن خالد گوید: بر این دعا مداومت کردم و چهار ماه نشد، که طلبم را وصول و بدهکاری هایم را ادا کردم و صد هزار درهم نیز یاد آوردم. (110)

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و سریع الاثر برای جلب عشق و محبت

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =