دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول

دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول

اگر خدایی نکرده دچار بیماری های پوستی مانند ثالول شده و می خواهید از این وضعیت در امان بمانید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از اهنوس دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه گرفته و شفا پیدا می کنید.

دعای مجرب درمان بیماری میخچه - ثالول
دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول

دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول,دعای درمان میخچه,دعا برای درمان میخچه,دعا برای درمان میخچه پا,دعا برای رفع میخچه,دعا برای رفع میخچه پا,دعای رفع میخچه پا

دعای مجرب درمان بیماری میخچه – ثالول

علی بن نعمان گوید: به امام علیه السلام عرض کردم: فدایت شوم لکه های قرمز (زگیل) بسیاری در بدنم قرار دارد و مرا ناراحت نموده است، از تو می خواهم که مرا چیزی بیاموزی که بهره ام دهد، امام فرمود:
برای هر ثولول هفت جو بگیر و برر هفت جو هفت بار (اذا وقعت الواقعة) تا (فکانت هباء منبثا)(159) بخوان، سپس این آیه را بخوان. و یسئلونک عن الجبال فقل ینسفها ربی نسفا، فیذرها قاعا صفصفا، لاتری فیها عوجا و لا امتا.(160)
سپس جوها را یکی یکی بگیر و هر ثولولی را باآن مسح کن، پس آن را در پارچه جدیدی نهاده و سنگی در آن قرار ده و در چاه فاضلابی بینداز. (161)

****************

از آن حضرت نقل است: به اولین ستاره ای که در شب ظاهر می شود نظر افکن ولی نظرت تیز نباشد، مقداری خاک بردار و به خود بمال در حالی که می گویی: بسم الله و بالله، رایتنی و لم ارک سوء عود بصرک الله یخفی اثرک، ارفع ثالیلی معک. (162)

بیشتر بخوانید  دعای شفابخش و تجربه شده برای درمان درد های جسمانی سریع الاثر

دعای آن حضرت برای بیماری خنازیر(163)

یا رووف یا رحیم، یا رب یا سیدی(164)
حضرت رضا علیه السلام فرمود: دخترکی از ما (یا کنیزکی) در گردنش خنازیری بیرون آمد، پس کسی نزد من آمد و گفت: ای علی (بن موسی الرضا) باو بگو: این دعا را بخواند: یا رووف یا رحیم یا رب یا سیدی و آن را تکرار کند، فرمود: پس این کلمات را گفت و خدای عز و جل آن خنازیر را از او برطرف کرد (راوی) گوید: فرمود: و این دعا همان است که جعفر بن سلیمان با آن دعا کرد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =