دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو

دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو

در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت اهنوس، مرجع دعا ها و ذکر های گره گشای اسلامی و تجربه شده به شما عزیزان قصد داریم گره گشایی بیاموزیم که باعث می شود اگر درگیر سختی ها، مشکلات در زندگی زناشویی هستید و این که صاحب فرزند نمی شوید دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو می تواند نتیجه دهد.

دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو
دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو

دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو,دعاي باطل سحر چيست,دعای باطل سحر قرآنی,دعا باطل سحر قرانی,دعای باطل سحر فوری,دعای باطل السحر مجرب و قوی,دعای باطل سحر مجرب,دعای باطل سحر بسیار مجرب,مجرب ترین دعای باطل السحر,هذا دعای باطل السحر که بسیار مجرب است,دعای باطل سحر قوی و مجرب,دعای مجرب برای باطل السحر,دعای باطل السحر که بسیار مجرب است

دعای مجرب برای دفع سحر نازایی و رهایی از جادو

این دعا را نیز هر روز صبح و شام بخوان «تَحَصَّنْتُ بِاللهِ الَّذِيْ لاَ إِلَهَ إلاَّ هُوَ، إِلَهِيْ وَإِلَهَ كُلِّ شَيْءٍ، وَاعْتَصَمْتُ بِرَبِّ كُلِّ شَيْءٍ، و تَوَكَّلْتُ عَلَى الحَيِّ الَّذِيْ لاَ يَمُوتُ وَاسْتَدْفَعْتُ الشَرَّ بِلاَ حَولَ وَلاَ قُوَّةَ إلاَّ بِاللهِ، حَسْبِيَ اللهُ وَنِعْمَ الوَكِيْلُ، حَسْبي الرَّبُ مِنَ الْعِبَادِ، حسبي الخالقُ مِن المَخلوق، وحَسبي الرزَّاقُ مِن المَرزوقِ، حَسبي الَّذي بِيده مَلَكوتُ كُلِّ شِيء وهو يُجير ولا يُجارُ عَليه، حَسبي اللهُ لاَ إلَهَ إلاَّ هُوَ، عَلَيْهِ تَوكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ العَرْشِ الْعَظَيْمِ».
ترجمه: «به دژ محکم نام الله، پناه گرفتم که هیچ معبودی بحق، جز او وجود ندارد.او معبود من و معبود هر چیز است و چنگ زدم به پروردگارم، و پرودگار هر چیز، تو کل کردم بر ذات زنده‌ای که نمی‌میرد، و شر را از خود دور کردم به کلمه «لاَ حَولَ ولا قُوَّةَ إلاَّ باللهِ حَسْبِيَ اللهُ ونِعْمَ الوَكِيْلُ».
ترجمه: پروردگارم مرا از بندگانش و خالقم، مرا از مخلوقاتش و رازقم، مرا از کسانی که به آن‌ها روزی می‌دهد، کفایت خواهد کرد. کسی که ملکوت همه چیز در دست او است و او پناه می‌دهد و کسی دیگر از مؤاخذه او پناه نمی‌دهد، مرا بسنده می‌کند. بر او توکل نمودم که او صاحب عرش بزرگ است».
دعاهائی که ارائه گردید، دژهای محکمی هستند که انسان را از سحر و جن زدگی حفاظت می‌نمایند به شرطی که اخلاص و اعتقاد باشد.
نمونه عملی ابطال سحر بستن
بنده با موارد زیادی برخورد نموده‌ام که در اینجا فقط به بیان یک مورد از آن‌ها اکتفا می‌کنیم.
مرد جوانی نزد من آمد و اظهار داشت که یک هفته پیش ازدواج کرده است ولی نتوانسته با همسرش همبستری بکند. ضمنا گفت: نزد ساحران و منجمان جهت علاج رفته است. بنده به ایشان گفتم: توبه بکند و ساحران را تکذیب نماید. که خوشبختانه خود او قبل از اینکه من بگویم، به این نتیجه رسیده بود. آنگاه آیات ابطال سحر رابه او خواندم. سپس از او خواستم که هفت برگ سدر بیاورد که، برایش مقدور نبود. آنگاه بنده، هفت برگ کافور را در ظرفی کوبیدم و گذاشتم، سپس آیة الکرسی و معوذات را خواندم و به او گفتم: از آن آب، مقداری بنوشد و با بقیه غسل نماید. او چنین کرد و بحمدالله فورا مشکلش حل شد.

بیشتر بخوانید  دعای رفع سحر و جادو پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =