دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد

دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد

در این پست رهگشای اسلامی و قوی می آموزیم و می خوانیم که باعث می شود از سحر، جادو و طلسم در زندگی مشترک در امان مانده و ان شاء الله که مشکلات و سختی های شما نیز یک به یک حل گردد، متن کامل دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد را از سایت اهنوس بخوانید.

دعای مجرب دفع جادو از زوجین - عروس و داماد
دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد

دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد,دعاي باطل كردن سحر و جادو,دعا جهت باطل كردن جادو,دعاي باطل كردن سحر و جادو قوي,دعای برای باطل شدن جادو,دعای باطل شدن سحرو جادو,دعای باطل شدن طلسم و جادو,دعاي باطل شدن سحر و جادو

دعای مجرب دفع جادو از زوجین – عروس و داماد

پناهگاه سوم: پایبندی به نماز جماعت
محافظت نماز جماعت، انسان را از شر شیطان در امان نگه می‌دارد، و با سستی در نماز جماعت، شیطان بر انسان غالب می‌شود. آنگاه انسان به انواع بیماری‌ها به ویژه جن‌زدگی و سحر، مبتلاء می‌گردد.
از ابو درداءس روایت است که از رسول اللهص شنیدم که فرمود: «‌مَا مِنْ ثَلَاثَةِ نَفَرٍ فِي قَرْيَةٍ وَلَا بَدْوٍ لَا تُقَامُ فِيهِمُ الصَّلَاةُ إِلَّا اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ، فَعَلَيْكَ بِالْجَمَاعَةِ، فَإِنَّمَا يَأْكُلُ الذِّئْبُ مِنَ الْغَنَمِ الْقَاصِيَةَ»().
ترجمه: «اگر سه نفر در روستائی باشند و در آنجا نماز جماعت اقامه نشود، شیطان بر آنان مسلط می‌شود. پس جماعت را لازم بگیر. زیرا گرگ، گوسفندی را می‌خورد که تنها باشد».
پناهگاه چهارم: قیام اللیل
اگر می‌خواهید از تأثیر سحر در امان بمانید باید بخشی از شب را با عبادت اللهﻷ، زنده نگه دارید. بر کسانی که از این نوع عبادات غافل‌اند، شیطان مسلط می‌شود.
از ابن مسعودس روایت است که گفت: [ذُكِرَ عِنْدَ النَّبِيِّص رَجُلٌ، فَقِيلَ: مَا زَالَ نَائِمًا حَتَّى أَصْبَحَ، مَا قَامَ إِلَى الصَّلاَةِ، فَقَالَ: «بَالَ الشَّيْطَانُ فِي أُذُنِهِ»]().
ترجمه: در محضر پیامبر اکرمص از مردی نام برده شد، و گفتند: که شب تا صبح خوابیده و برای نماز تهجد بلند نشده است. آنحضرتص فرمود: «شیطان در گوشهایش ادرار کرده است».
وسعید بن منصور از ابن عمرب روایت می‌کند: «مَنْ أَصْبَحَ عَلَى غَيْرِ وِتْرٍ أَصْبَحَ عَلَى رَأْسِهِ جَرِيرٌ قَدْرَ سَبْعِينَ ذِرَاعًا»().
ترجمه: «هر که بدون خواندن وتر صبح کند بر سرش دامی به طول هفتاد ذراع قرار می‌گیرد».

بیشتر بخوانید  نماز برای اصلاح امور و طلب حاجات و مهمات

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =