دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده

دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده

گاه ممکن است بین اعضای خانواده مشکلات پیش بیاید و آن ها از یکدیگر دچار کدورت شوند که یکی از بدترین انواع قهر ها است و به هیچ عنوان نزد خداوند بزرگ و مهربان پذیرفته نیست، مگر در شرایطی که افراد بر خلاف دین عمل کنند و شما مجبور باشید با آن ها قطع رابطه کنید، پیش از آن نیز بهتر است که آن ها را به مسیر دستی هدایت کنید.

دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده می تواند این مشکلات را در زندگی های امروزه رفع کند که بسیار نیز زیاد و وخیم شده اند و معمولا هم سخت هستند. این دعا را بخوانید و از خدا بخواهید که مشکلاتتان را حل کرده و همین طور اعضای خانواده و اهل بیت را با یکدیگر آشتی دهد. انشالله که پس از خواندن این دعا مشکل شما در خانواده حل خواهد شد.

دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده
دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده

دعای قوی و تضمینی رفع مشکلات خانوادگی,دعای حل مشکلات خانوادگی,ذکر مجرب و تضمینی رفع مشکلات خانوادگی,دعایی برای حل مشکلات خانواده ها,ذکر مجرب و تضمینی رفع قهر بین خانواده,دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده,ادعیه و اذکار مجرب برای صلح اعضای خانواده,دعای حل دعوای خانواده ها,

دعای مجرب و قوی آشتی با اعضای خانواده

ین آیه را وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفیکنید؛ انشالله که مشکلات خانوادگی و دعوا ها پس از مدتی حل خواهد شد و ارتباط ها نیز بهتر از قبل می شود. از خداوند بخواهید که گناهانتان را بر شما ببخشد.

 

بیشتر بخوانید  دعای آسان شدن زمینه ازدواج برای جوانان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ

اللهم اصلح بین ( اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد ) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند )

یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =