دعای وحشت – دعای مجرب و تضمینی رفع ترس

ترس بر جان هر انسانی می افتد، نمی داند چه کند. ذکر و دعا کارساز است حتی اگر شما در بد ترین وضعیت زندگی خود به هر دلیلی قرار دارید.

دعای وحشت – دعای مجرب و تضمینی رفع ترس

به مانند گذشته در این مطلب هم قصد داریم شما را ضمن موضوعات دیگر با دعایی آشنا کنیم که می تواند ترس و وحشت را از روح و روانتان ریشه کن کند. پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که ریشه ی ترس در بسیاری از مواقع جهالت انسان ها است. همین طور که رو به جلو حرکت می کنید دنیا سخت تر و بی رحم تر می شود.

قطعا نیازمند دعا در راه کسب نتیجه هستید، اگر مشکلی دارید پیشنهاد ما دعا هایی است که از قرآن و معصومین در اختیارتان قرار داده می شود.

به مانند گذشته مطلب را تا دعا مطالعه نمائید:

دعای وحشت - دعای مجرب و تضمینی رفع ترس
دعای وحشت – دعای مجرب و تضمینی رفع ترس

دعای رفع رعب و وحشت سریع الاجابه

امام صادق (ع) که بسیار در امر درمان بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی توانا بودند، دعای زیر را برای کسی که به مشکل روانی دچار شده بود خواندند:

بسم الله و بالله و توکلت علی الله، و انه من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره، قد جعل الله لکل شی ء قدراً، اللهم اجعلنی فی کنفک و فی جوارک، و اجعلنی فی امانک و منعک (به نام خدا، و در پناه خدا، توکل می کنم بر خدا، چرا که کسی که به خدا توکل کند، خداوند مهمات او را کفایت کند و خدا برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است. خدایا، مرا در سایه خودت و در جوار و پناهت قرار ده، و در ستاد امان خودت و در ستاد پاسداری خودت جای ده).

بیشتر بخوانید  دعای گشایش کار و رفع مشکلات - دعای کارگشایی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =