دعای کفاره گناهان – دفع گناهان انسان

هر انسانی در طول یک هفته زندگی خود با گناهانی روبرو می شود و به طور حتم نیاز به دعای کفاره برای رفع آن ها خواهد شد و ممکن است در همان ابتدای زندگی اش بار ها و بار ها به مشکل برخورد کند. دلیلش هم این است که هیچ وقت به این امر پایبند نبوده است و زندگی اش به طور ویژه ای به مشکل برخورده.

دعای کفاره گناهان – دفع گناهان انسان

اگر فکر می کنید هر چه تلاش می کنید، هیچ پیشرفتی در زندگی شما حاصل نمی شود بهتر است بدانید که دفع گناهان انسان و به اصطلاح کفاره آن قوانین خاص خود را دارد، باید سعی کنید به صورت هفتگی نسبت به خواندن دعا هایی که در کتب دینی مقرر شده است کفاره گناهان را بدهید.

البته برخی از گناهان و یا غفلت در نماز و … در این دسته قرار نمی گیرند برای آن ها کفاره های جدایی در نظر گرفته شده و احتمالا هر شخصی در طول زندگی خود به آن دچار می شود.

دعای روز جمعه دفع کفاره گناهان

حضرت امام صادق (ع) در فرموده های خود یادآور شده اند که هر شخص پس از نماز جمعه، وقتی که سلام می دهد، حمد را یک بار قل هو الله احد را هفت بار قل اعوذ برب الفلق هفت بار قل اعوذ برب الناس را هفت بار و آیة الکرسی، آیه سخره ان ربکم الله الذی خلق السموات…(254) و آیه ما قبل آخر سوره توبه لقد جاءکم رسول من انفسکم… را بخواند، کفاره گناهان او از آن جمعه تا جمعه دیگر خواهد بود.(255)

این دعا ها هر هفته لازم است حتی انسان های خطا نکرده نیز برای اطمینان در زندگی خود باید سعی کنند این دعا را به صورت دوره های هفتگی بخوانند تا پلیدی ها از  زندگیشان پاک گردد.

بیشتر بخوانید  دعا به جهت رفع ترس و رهایی از اندوه پرخیر و مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =