ذکر رهایی از مشکل – دفع بلا و سختی

روایت های زیادی در مود مشکلاتی که پیامبران و امامان به آن ها گرفتار شده اند شنیده اید، از ذکر رهایی از انواع بلا و مشکل که توسط پیامبران در زمان های دور و دراز خوانده می شد تا از بلای شیطان در امان باشند.

ذکر رهایی از مشکل – دفع بلا و سختی

ما هم به مانند همیشه سعی داریم در این مطلب از سایت، دعا های کاربردی که قبلا توسط پیامبران روایت شده است را به یادگار برای شما مشخص کنیم، قطعا وقتی زندگی سخت می شود می دانید که دعا ها پایداری شما در مسیر را بیشتر می کنند.

ضمن این که مشکلات ممکن است به صورت های مختلف باشد، از قرض و بدهکاری گرفته تا بیماری و درد و مشکلات بدون علاج.

البته که ظاهرا بدون علاج هستند. تنها نیاز به پشتکار و توکل و دعا دارند تا شما برای همیشه رهانیده شوید از هر چه روبروی شماست به عنوان مشکل.

دعای حضرت یونس در شکم ماهی

و ذا النون اذ ذهب مغاضباً فظن ان لن نقدر علیه فنادی فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین، فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین.(311)

(ذاالنون (یونس) را (به یاد آور)، در آن هنگام که خشمگین (از میان قوم خود) رفت و چنین می پنداشت که ما بر او تنگ نخواهیم گرفت (ولی هنگامی که در کام نهنگ فرو رفت) در آن ظلمت ها (ی متراکم) فریاد می زد: خداوندا، جز تو معبودی نیست، منزهی تو، همانا من از ستمکاران بودم. ما دعای او را به اجابت رساندیم و از آن اندوه نجاتش بخشیدیم و همین گونه مؤمنان را نجات خواهیم داد.)(312)

*****************************************************************

بیشتر بخوانید  دعای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران مجرب و سریع الاجابه

سختی زندگی شما هر چیزی می تواند باشد، از حضرت یونس که در شکم موجودی زنده ماند و پس از مدتی آزادی یافت تا فرا تر از آن و زندگی بسیاری از ما ها که گویا در یک سد گیر کرده ایم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =