رفع وسوسه شیطان – دعای دوری از شیطان

انسان ها جایز الخطا هستند و ممکن است در طول زندگی وسوسه های شیطان موجب شود که به کار حرام کشیده شوند. به همین دلیل برخی به دنبال محکم کردن اراده خود هستند که دعای دوری از شیطان بسیار کاربرد دارد.

رفع وسوسه شیطان – دعای دوری از شیطان

فرض کنید در طول روز بار ها مورد تهاجم افکار پلید و همین طور انواع ویژگی های ذهن شیطانی می شوید از این رو نمی توان گفت که خیلی سخت است از دست آن ها بگریزید، بنابراین تمام تلاشتان وقف این می شود که خطا و گناه مرتکب نشوید.

اما آیا راهی برای تکامل این وظیفه وجود دارد؟ آیا می توان از دعا ها برای این کار استفاده کرد یا خیر؟ قطعا دین اسلام برای هر دردی دوایی دارد. دعای مجرب دوری از وسوسه ها و افکار شیطانی می تواند گزینه ی پیش و روی شما باشد جهت دور شدن از این بیماری سخت و صعب.

در ادامه شما را بیشتر با آن آشنا می کنیم:

دعای امام صادق (ع) برای رفع وسوسه های شیاطین

حضرت امام صادق درباره ای این مشکل فرمودند: در صورتی که با وسوسه های شیطان رجیم روبرو شدید.

 دست بر سینه خود بکش و بگو: بسم الله و بالله محمد رسول الله و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم، اللهم امسح عنی ما احذر.
سپس دست خود را بر شکم می می کشید و این ذکر را سه مرتبه تکرار می کنی که ان شاءالله برطرف می شود.

این دعا و کار را روز ها و بار ها انجام دهید، هر بار که احساس کردید شیطان بر شما غلبه می کنید نسبت به خواندن این دعا مطمئن شوید و از آن دست بر ندارید. قطعا خداوند به داد شما خواهد رسید و کمک می کند تا پیروز شوید.

بیشتر بخوانید  تفسیر و تعبیر خواب نامه - تعبیر خواب نامه سر به مهر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =