دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی

دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی

در این مطلب از سایت اهنوس به شما عزیزان گره گشای قوی می آموزیم که باعث می شود شما بتوانید با شخص مورد نظر خود ازدواج کنید و مشکلات پیش از ازدواج نیز یک به یک حل گردد، متن کامل دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی را از اهنوس بخوانید.

دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی
دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی

دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی سریع الاجابه,دعای بخت گشایی سریع و فوری,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی برای پسران,دعا برای بخت گشایی پسران,دعا برای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی مجرب و فوری,دعاهای بخت گشایی مجرب,دعاي بخت گشايي دختر,دعا بخت گشایی دختر,دعای مجرب برای بخت گشایی دختر,دعاهای بخت,دعای بخت گشایی قوی,دعا برای بخت گشایی اسلامی,دعا برای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعای بخت گشایی دخترا,دعای بخت گشایی زن مطلقه,دعای برای بخت گشایی دختر,دعای جهت بخت گشایی دختر

دعا برای ازدواج با پسر مورد نظر تجربه شده و قوی

خواندن سوره ناس برای ازدواج با پسر مورد نظر بسیار مجرب است. خداوند در آیات این سوره به پیامبر (ص) دستور می‌دهد تا از شر وسوسه‌های خناس به او پناه ببرد. محتوای این سوره شبیه سوره فلق است و در هر دو سوره از شر و آفت‌ها به خدا پناه برده می‌شود. در سوره ناس تأکید بر شر وسوسه گران ناپیداست.

بیشتر بخوانید  دستور ازدواج قوی و سریع التاثیر پرخیر

ناس به معنی مردم است و نام این سوره از اولین آیه آن گرفته شده است. به دلیل این که این سوره و سوره فلق را در مواقع احساس خطر می‌خوانند به آن‌ها «مُشَقشَقَتَین» هم می‌گویند. همچنین برای بهرمندی از خواص سوره ناس برای ازدواج با پسر مورد نظر باید 7 مرتبه بخوانید:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند بخشندهٔ مهربان
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ ﴿۱﴾
بگو پناه می‌برم به پروردگار مردمان
مَلِکِ النَّاسِ ﴿۲﴾
پادشاه مردمان
إِلَهِ النَّاسِ ﴿۳﴾
معبود مردمان
مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ ﴿۴﴾
از شر وسوسه‌گر پنهان
الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ ﴿۵﴾
آن‌کس که در سینه‌های مردم وسوسه می‌کند
مِنَ الْجِنَّةِ وَ النَّاسِ ﴿۶﴾
چه از جن و [چه از]اِنس

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =