دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده

دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده

به شما عزیزان یک بار دیگر دعای پرخیر و تجربه شده ای شرح می دهیم که سبب زیاد شدن عشق مهر و محبت و عمیق شدن رابطه می شود و اگر می خواهید از سختی های روابط رها شوید و همین طور حس خوبی در زندگی داشته باشید دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده
دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده

دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده,دعای جلب عشق,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق فوری,دعای جلب عشق معشوق,دعاي جلب عشق,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت,دعاي جلب عشق و محبت,دعا جلب عشق و محبت,دعای جلب مهر و محبت,دعای جلب محبت و عشق,

دعا برای جلب مهر و زیاد شدن عشق تجربه شده

اگر میخواهد که مهر و محبت شخصی را به خود جلب کند و محبتش را به خود زیاد کند ، آیات شریفه ذیل را برای افزایش مهر و محبت بخواند و بر طعامی بدمد و به فرد مطلوبش بخوراند . بسیار مجرب است :

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

 

برای جلب محبت بیست و هفت عدد فلفل سیاه بیاورد (همه فلفلها سالم باشد) و آیه شریفه ذیل از سوره انفال را روزانه بر یکی از فلفلها بخواند و آنرا در آتش اندازد . در زمانی که این عمل را انجام میدهد پیوسته محبوب را در نظر داشته باشد . این عمل در ایجاد محبت بسیار مجرب است.
( وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى )

بیشتر بخوانید  دعای باطل کردن چشم زخم - دعا برای چشم شور

 

برای افزایش مهرومحبت ، ابتدا سه بار نیت کند و محبت فرد مورد نظرش را در خیال تجسم نماید و سپس دعای شریف ذیل را به تعداد ۱۱۲۷ مرتبه بر یک دانه فلفل سیاه بخواند و آن فلفل سیاه را در آتش اندازد. محبت فرد مقابلش به او بسیار زیاد خواهد شد. بسیار موثر است.

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی

توجه شود :

صرفا در امر حلال استفاده گردد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =