دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده

دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده

در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود در صورتی که درگیر امراض و بیماری های سخت و خطرناک هستید هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید. متن کامل دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده را از اهنوس بخوانید.

دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده
دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده

دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده,دعای برای شفای بیمار سرطانی,دعای مجرب برای شفای مریض سرطانی,دعا برای شفای بیمار سرطانی,دعا برای شفای بیماران سرطانی,دعای شفای بیماران امن یجیب,دعای امن یجیب برای شفای مریض,دعای شفای بیمار امن یجیب

دعا برای درمان بیماری های سخت و خطرناک تجربه شده

از آن حضرت نقل است: به اولین ستاره ای که در شب ظاهر می شود نظر افکن ولی نظرت تیز نباشد، مقداری خاک بردار و به خود بمال در حالی که می گویی: بسم الله و بالله، رایتنی و لم ارک سوء عود بصرک الله یخفی اثرک، ارفع ثالیلی معک. (162)

دعای آن حضرت برای بیماری خنازیر(163)

یا رووف یا رحیم، یا رب یا سیدی(164)
حضرت رضا علیه السلام فرمود: دخترکی از ما (یا کنیزکی) در گردنش خنازیری بیرون آمد، پس کسی نزد من آمد و گفت: ای علی (بن موسی الرضا) باو بگو: این دعا را بخواند: یا رووف یا رحیم یا رب یا سیدی و آن را تکرار کند، فرمود: پس این کلمات را گفت و خدای عز و جل آن خنازیر را از او برطرف کرد (راوی) گوید: فرمود: و این دعا همان است که جعفر بن سلیمان با آن دعا کرد.

بیشتر بخوانید  دعای درمان جمیع درد های سخت سریع التاثیر

****************

علی بن نعمان گوید: به امام علیه السلام عرض کردم: فدایت شوم لکه های قرمز (زگیل) بسیاری در بدنم قرار دارد و مرا ناراحت نموده است، از تو می خواهم که مرا چیزی بیاموزی که بهره ام دهد، امام فرمود:
برای هر ثولول هفت جو بگیر و برر هفت جو هفت بار (اذا وقعت الواقعة) تا (فکانت هباء منبثا)(159) بخوان، سپس این آیه را بخوان. و یسئلونک عن الجبال فقل ینسفها ربی نسفا، فیذرها قاعا صفصفا، لاتری فیها عوجا و لا امتا.(160)
سپس جوها را یکی یکی بگیر و هر ثولولی را باآن مسح کن، پس آن را در پارچه جدیدی نهاده و سنگی در آن قرار ده و در چاه فاضلابی بینداز. (161)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =