دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر

دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر

در این پست رهگشای اسلامی می خوانیم که سبب می شود از سخت ترین گرفتاری های اقتصادی و مالی در امان باشید و اگر خدایی نکرده درگیر چنین وضعیتی شده اید حتما دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر می تواند نتیجه را به نفع شما دگرگون سازد، ان شاء الله.

دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر
دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر

دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض بعد از نماز صبح,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض و دین,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض سریع الاثر,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای ادای قرض صوتی,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض ایت الله بهجت,دعای ادای قرض بهجت

دعا به جهت ادای قرض گشایش های مالی و کسب روزی پرخیر

دعايي که شما را از محتاج شدن بي‌نياز مي‌کند
وقتي ابوبصير از امام صادق عليه‌السلام خواست که دعايي براي افزايش رزق به او تعليم دهد، ايشان اين دعا را به وي آموخت تا در سجده نماز بخواند. دعايي که بعد از خواندن آن به گفته ابوبصير ديگر محتاج کسي نشد.
يا خَيْرَ مَدْعُوٍّ وَ يا خَيْرَ مَسْئُولٍ وَ يا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ يا خَيْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قِبَلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَيْئٍ قَديرٌ؛
«اى بهترين خوانده‏ شده و اى بهترين درخواست‏ شده و اى وسعت‏ بخش‌ترين‏ کسى‏ که عطا کرد و اى بهترين اميد شده، روزى‏‌ام ده و بر من از روزى‏‌ات وسعت ده و سبب‏ سازى کن برايم روزى را از جانب خودت، به درستى که تو بر هرچيز توانايى.»
– آيه و دعاهايي براي زياد شدن رزق و روزي
در هر روز آيه مبارکه و من يتق الله تا آخر آيه 3 سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهاي واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.
وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَکِّلْ عَلَي الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَيْءٍ قَدْرا. (سوره طلاق آيه 2 و 3)

بیشتر بخوانید  دعای گشایش کار و روزی سریع و دعای کارو کاسبی تضمینی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =