دعا در طلب عاقبت بخیر شدن و موفقیت در زندگی

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس به شما عزیزان دعا در طلب عاقبت بخیر شدن و موفقیت در زندگی را شرح می دهیم ک هسبب می شود در زندگی روزمره از بلا ها، مشکلات، سختی ها و تلخی ها در امان مانده و کم تر درگیر رخداد های منفی در روز شوید.

دعا در طلب عاقبت بخیر شدن و موفقیت در زندگی
دعا در طلب عاقبت بخیر شدن و موفقیت در زندگی

دعا برای عاقبت به خیری فرزندان,دعای صحیفه سجادیه برای عاقبت بخیری,دعای عاقبت به خیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,دعا برای عاقبت بخیری فرزند,دعا جهت عاقبت بخیری فرزند

دعا در طلب عاقبت بخیر شدن و موفقیت در زندگی

امام صادق عليه السلام فرمود: هر كس هر روز اين دعا را بخواند خداوند برايش چهل و پنجهزار هزار حسنه نويسد و از او چهل و پنج هزار هزار بدى محو كند و برايش در بهشت چهل و پنج هزار هزار درجه بلند كند و مثل كسى كه دوازده بار قرآن را خوانده است خانه اى برايش در بهشت بنا كند.

اشهد ان لا اله الا اللّه وحده لا شريك له الها واحدا احدا صمدا لم يتخذ صاحبه و لا ولدا.

***************

امام باقر عليه السلام : هر كس در عرض سال هر روز يك بار اين دعا را بخواند نميرد تا جاى خود را در بهشت ببيند.

سبحان القائم الدائم سبحان الواحد الاحد سبحان الفرد الصمد سبحان الحى القيوم سبحان اللّه و بحمده سبحان الحى الذى لا يموت سبحان الملك القدوس سبحان رب الملائكه و الروحضرت سبحان العلى الاعلى سبحانه و تعالى .

و مداومت بر اين ذكر براى فرج و رفع گرفتارى و غم نافع است .

بیشتر بخوانید  دعای قوی برای بعد از نماز واجب به جهت دفع بلا و عاقبت بخیری

***************

شيبه هذيل خدمت رسول اكرم صلى اللّه عليه و آله آمد و گفت : مرا كلامى تعليم فرماييد كه خدا مرا به آن سود دهد و آسان باشد. فرمود: در پس هر نماز بگوى :

اللهم اهدنى من عندك و افض على من فضلك و انشر على من رحمتك و انزل على من بركاتك .

بعد رسول خدا صلى اللّه عليه و آله فرمودند: آگاه باش اگر با آن روز قيامت آيد و آن را عمدا ترك نكرده باشد خدا برايش هشت در بهشت را باز نمايد از هر يك كه خواهد داخل شود.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =