دعا مجرب رفع بی خوابی و کابوس – دعای رفع دلشوره واصطراب

دعا مجرب رفع بی خوابی و کابوس – دعای رفع دلشوره واصطراب

در این پست از سایت اهنوس دعا مجرب رفع بی خوابی و کابوس – دعای رفع دلشوره واصطراب را قرار دادیم جهت بی خوابی کودکان  و اشخاص بد خوابیکی از عوامل اصلی بد خوابی و کابوس وجود استرس و دلشوره است که در طول روز به فرد وارد میشود که دعا های مجربی برای این مشکل در ادامه این مطلب قرار دادیم

دعا مجرب رفع بی خوابی و کابوس - دعای رفع دلشوره واصطراب
دعا رفع بی خوابی و کابوس – دعای رفع دلشوره واصطراب

دعای برطرف شدن استرس,دعا برای برطرف شدن استرس,دعا برای کابوس ندیدن در خواب,دعای کابوس شبانه,دعا خواب رفتن,دعا برای کابوس,دعا رفع بی خوابی نوزاد,دعا رفع بی خوابی,دعا برای درمان کابوس و خوابهای آشفته

دعا برای درمان کابوس و خوابهای آشفته:

با توکل به خدا و به نیت دفع کابوس شبانه،در زمان سعد و با رعایت شرایط نوشتن دعا دعای زیر را بنویسد و همراه داشته باشد تااز کابوس در امان بماند.

بسم الله الرحمن الرحیم یرسل علیکما شواظ من نار و نحاس فلا تنتصران فبای آلاءربکما تکذبان یا حنان یا منان یا دیان یا سلطان یا برهان یا قدیم احسان ادعوک بالله بهذه الاسماءالعظام وبآیة شریفة من الفرقان تحفظ یا الله فلان ابن فلانه عن ریح الاحمر و ظل السوء وعین الفاسد برحمتک یا ارحم الراحمین و لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.

ذکری مجرب برای رفع اضطراب و دلشوره:

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره میشوید ، ذکر مجرب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. کاملا احساس آرامش میکنید و دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشید. مجرب است.

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

رفع استرس و اضطراب:

برای رفع استرس و دلشوره، دست راست را روی سینه اش بگذارد و ۷ مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند. به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شما ایجاد می شود.توجه شود با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

 «الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب»

دعا برطرف شدن استرس خشم:

برای رفع استرس و خشم با نیت خالصانه و ایمان و اعتقاد قلبی ، اگر قرائت کنید بعد از نماز آیه ۱۳ سوره آل عمران را به تعداد ۱۰ مرتبه، بسیار مجرب است در تسکین استرس و غضب و ازموده شده است.

 بسم الله الرحمن الرحیم وَلَهُ مَا سَکَنَ فِی اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ.

دعا درمان درمان بیخوابی:
 برای رفع بیخوابی نیت کند و برای رهایی از دغدغه‌ها واضطرابها و رفع بیخوابی به نقل از امام صادق ع : هرکس اضطراب شدید دارد و یا شب بیداری سراغش آمدہ {سورہ مبارکه تحریم} را بخواند مجربست.

دعا رفع بیخوابی طفل:

دعای مجرب برای رفع بیخوابی طفل ، دعای زیر را در کاغذ بدون خط بنویسید و در میان بالش طفل بگذارید. بیخوابی طفل از بین میرود .

❄ويَسْأَلُونَكَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ يَنسِفُهَارَبِّي نَسْفًا فَيَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَاتَرَى فِيهَاعِوَجًا لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم❄

بر گرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای رفع مشکلات و همسایه بد و دشمن

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =