دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق

دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق

هر انسانی قطعا می خواهد که در طول روز به رزق و روزی زیادی برسد و از مشکلات مالی و بدهی ها عبور کند، برای این وضعیت قطعا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت اهنوس دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق را بخوانید.

دعا هایی برای زیاد شدن روزی - طلسم کسب رزق
دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق

دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق,طلسم روزی,طلسم روزی مغازه,طلسم روزی فراوان,طلسم روزی قوی,طلسم روزی یهودی,طلسم روزی امام سجاد,طلسم روزی و برکت,طلسم بستن روزی دیگران,طلسم رزق روزی,طلسم رزق روزی قوی,طلسم رزق روزی مغازه,طلسم رزق و روزی

دعا هایی برای زیاد شدن روزی – طلسم کسب رزق

برای وسعت رزق و افزایش مال ، نوشته ذیل را در دهه اول ماه قمری در کاغذ بدون خط بنویسد و در کیف پول یا جیب خود قرار دهد . در ماه بعدی ، دوباره آنرا بنویسد و طلسم قبلی را به آب روان اندازد . طلسم این است :

ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول .

 

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.

بیشتر بخوانید  دعای امام باقر(ع) برای کسب روزی - دعای کسب روزی حلال و بابرکت در مغازه

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =