دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت

دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت

در صورتی که مدام عصبانی شده و می خواهید از این وضعیت رها شوید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب از سایت اهنوس دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت را بخوانید که هر چه زود تر ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت
دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت

دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت,دعای رفع عصبانیت,دعای رفع عصبانیت کودک,دعای رفع عصبانیت همسر,دعاي رفع عصبانيت,دعای برای رفع عصبانیت,دعا برای رفع عصبانیت طرف مقابل,دعا برای رفع عصبانیت شوهر,دعا برای رفع عصبانیت,دعا برای رفع عصبانیت کودک

دعا های اسلامی برای کاهش استرس و دفع عصبانیت

در هنگام برداشتن تربت بگو: اللَّهُمَّ إِنَّ هَذِهِ طِینَهُ قَبْرِ الْحُسَیْنِ وَلِیِّکَ وَ ابْنِ وَلِیِّکَ اتَّخَذْتُهَا حِرْزاً لِمَا أَخَافُ وَ لِمَا لَا أَخَافُ

پروردگارا، این تربت آرامگاه حضرت حسین علیه السّلام، ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ توست. آن را جهت آسودگى و محفوظ ماندن از هر چه از آن مى ‌ترسم و آن چه [به سبب عدم آگاهى]از آن نمى ‌ترسم، برداشته‌ام.

هم چنین به سند دیگرى چنین روایت شده است : اللَّهُمَّ إِنِّی أَخَذْتُهُ مِنْ قَبْرِ وَلِیِّکَ وَ ابْنِ وَلِیِّکَ فَاجْعَلْهُ لِی أَمْناً وَ حِرْزاً مِمَّا أَخَافُ وَ مِمَّا لَا أَخَافُ.

پروردگارا، این خاک را از مرقد ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ تو برداشته‌ام؛ پس آن را باعث حفظ و ایمنى‌ام از زیان آن چه مى‌ترسم و نمى‌ترسم، قرار ده.

روایت شده است که هر کس از زمام ‌دار یا شخص دیگرى مى ‌ترسد؛ اگر از منزل خود بیرون رود و به این کار مبادرت ورزد، [این کار]پناه او خواهد بود.

بیشتر بخوانید  دعای آشتی دفع کدورت و جلب محبت سریع التاثیر قوی

از امام صادق (ع) نیز روایت شده که شخصى خدمت حضرت صادق (ع) شکایت از وحشت کرد حضرت فرمود آیا خبر ندهم شما را به چیزى که اگر بگوئید آن را وحشت نخواهید کرد در شب و نه در روز .

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى کَنَفِکَ وَ فى جِوارِکَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِکَ وَ فى مَنْعِکَ.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =