دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی

دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی

این روز ها کم تر کسی را می بینید که با مشکلات کسب رزق و روزی دست و پنجه نرم نکند و عموم آن ها راه خاصی را برای نجات از این مشکل ندارند، اما در این مطلب به شما خوبان دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی معرفی می کنیم که نجات بخش نیز هستند.

مواردی نظیر قرض و وام و بدهی و گرفتاری های مالی که در اثر مشکلات و بیماری ها ایجاد می شود؛ قطعا با این دعا ها راهگشای تمام مشکلات خودتان خواهید شد.

دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزیدعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی
دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی

دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی,دعای افزایش روزی در مفاتیح,دعای افزایش روزی در مغازه,دعای افزایش روزی و گشایش کار,دعای افزایش روزی حلال,دعای افزایش روزی امام جواد,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی و کسب و کار,دعای افزایش روزی و مشتری,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی نخودکی,دعای افزایش روزی از پیامبر,دعای افزایش روزی اهل سنت,دعای افزایش روزی و ادای قرض,دعای افزایش روزی خانه,دعای افزایش روزی و رزق,

دعا های سریع الاثر و ویژه برای کسب رزق و روزی

هر روز بخوانید آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخوانید موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

بیشتر بخوانید  ادعیه کسب رزق و موفقیت های بزرگ مالی پرخیر

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

 

در عدة الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ أَسْأَلُكَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَيْكَ‏ عَظِيمٌ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِي الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِي مِنْ مَعْرِفَةِ حَقِّكَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَيَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِكَ‏.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =