دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور

دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور

در این مطلب از سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود اگر با مشکلات زندگی درگیر هستید از این وضعیت نجات پیدا کنید. متن کامل دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور را در ادامه همین پست بخوانید.

دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور
دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور

دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور,دعا در گرفتاری شدید,دعای رفع گرفتاری شدید,دعا برای رفع گرفتاری شدید,دعا جهت رفع گرفتاری شدید,دعا در هنگام گرفتاری شدید,دعا برای رفع گرفتاری شدید اهل سنت,دعاي رفع گرفتاري,دعاي رفع گرفتاري و مشكلات

دعا های سریع الاجابه برای گشایش امور

روایت است که مردی خدمت حضرت امیر علیه السلام رسید و شکایت کرد که خواسته ام بر آورده نمی شود و دعایم مستجاب نمی گردد. حضرت فرمود: چرا دعای سریع الاجابه را نمی خوانی؟! مرد گفت: کدام دعا؟! و حضرت امیر علیه السلام دعای زیر را به او آموخت:
أللهم انی أسألک باسمک العظیم الأعظم الأجل الأکرم المخزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور من نور فی نور و نور علی کل نور و نور فوق کل نور و نور تضیی ء به کل ظلمة و یکسر به کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به أرض و لا یقوم به سماء و یا من به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الأعظم الأعظم الأجل النور الأکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و أهل بیته و أسألک بک و بهم أن تصلی علی محمد و أن تفعل بی کذا و کذا.
و آن گاه حاجت خویش را بر زبان آور. (911)

بیشتر بخوانید  دعای واجب برای نوزاد تازه متولد شده سریع الاثر

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =