دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت

دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت

روز های زندگی زمانی زیبا می شود که در آن عشق جاری گردد و زندگی تان به سوی موفقیت در کنار خانواده حرکت کند، از این رو قطعا خواندن ادعیه و ذکر ها این کار را به مراتب برای شما آسان تر خواهد کرد، در ادامه ی این مطلب از سایت اهنوس، مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت را می خوانیم.

این دعا ها برای ازدواج و گشایش بخت بسیار کاربرد داشته و مسیر ازدواج جوانان را فراهم تر می کنند.

دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت
دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت

دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت,دعای بخت گشایی حضرت موسی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی عظیم,دعای بخت گشایی چیست,دعای بخت گشایی فوری,دعای بخت گشایی در روز جمعه,دعای بخت گشایی سریع التاثیر,دعای بخت گشایی امام جواد,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی اهل سنت,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی در ماه رمضان,دعای بخت گشایی برای زن بیوه,دعای بخت گشایی از امام صادق,دعای بخت گشایی قرانی,دعای بخت گشایی بهجت,دعای بخت گشایی از حضرت علی,

دعا های سریع الاجابه و عظیم برای گشایش بخت

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم آمرزش گناهان و بخشش مردگان سریع التاثیر

 

از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِ‏ وَلِيِّكَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِيٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَيَّ مِنْ فَضْلِكَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَكَ وَ وَسَّعْتَ عَلَيَّ رِزْقَكَ وَ أَغْنَيْتَنِي عَمَّنْ سِوَاكَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِي إِلَيْكَ وَ قَضَاهَا عَلَيْكَ إِنَّكَ لِمَا تَشَاءُ قَدِيرٌ

خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =