دعا های عزیز شدن نزد همه و جلب علاقه مجرب

دعا های عزیز شدن نزد همه و جلب علاقه مجرب

در صورتی که می خواهید عشق و محبت کسی را جلب کنید و اگر علاقه مند هستید که محبت افراد را جلب کنید و در صورتی که درگیر اختلاف هستید حتما این دعا را که در ادامه می آموزیم بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید و از مشکلات عبور کنید.

دعا های عزیز شدن نزد همه و جلب علاقه مجرب
دعا های عزیز شدن نزد همه و جلب علاقه مجرب

دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت از راه دور فوری,دعاي جلب محبت از راه دور,دعا جلب محبت از راه دور,دعاهای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت قوی از راه دور,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای عزیزشدن فوری,دعای عزیزشدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن نزد همه,دعای عزیزشدن نزد مادر شوهر,دعای عزیزشدن دختر نزد پدر,دعای عزیز شدن نزد صاحب کار,دعای عزیزشدن از راه دور,دعای محبوب شدن نزد همه,دعای محبوب شدن نزد معشوق,دعای محبوب شدن نزد خواستگار,دعای محبوب شدن در محل کار,دعای محبوب شدن نزد زنان,دعای محبوب شدن نزد خانواده شوهر,دعای محبوب شدن نزد شوهر,دعای محبوب شدن بین مردم .

دعا های عزیز شدن نزد همه و جلب علاقه مجرب:

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِي وَ أَرْضِنِي بِهَا وَ اجْمَعْ بَيْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّكَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَكْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْكَ مِنَ الشَّيْطَانِ لِيُكَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ.

برای ایجاد محبت در دل مقابل در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه( اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخواند و به خورد مطلوب بدهد تا بخورد دوستی او بی نهایت گردد به گونه ای که تا روز قیامت از او جدا نشود

دعای عشق و محبت:

اگر کسی را بدخوی باشد هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند و اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود
و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد .یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ.

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 31) «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین».

دعا برای عزیز شدن بسیار در چشم همه :

بر اساس آنچه در روایتی آمده است زیاد خواندن سوره نجم موجب می شود فرد نزد مردم محبوب واقع شود. {ثواب الاعمال 116}.

از نطر قرآن ایمان و عمل صالح انسان را در نزد دیگران عزیز و محبوب می سازد :

اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا {کسانی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند برای آنان محبتی در دل‏ها قرار خواهد }، {(مریم، آیه 96) 

ختم عجیب ادریسیه برای عزیز شدن نزد مردم:

از مرحوم شیخ بهایی نقل است : هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود. اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند : 

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ .

 

بیشتر بخوانید  دعای خواب - دعای مجرب و تضمینی رفع بیخوابی اطفال

برگرفته از سایت دعاگو

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =