دعا ها و اذکار مجرب به جهت کسب ثروت بی پایان

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی بیاموزیم که با نام دعا ها و اذکار مجرب به جهت کسب ثروت بی پایان شناخته می شود. در واقع اگر از امروز تصمیم گرفته اید که در کار خود مصمم تر و بهتر عمل کنید این دعا و ذکر نتیجه می دهد.

دعا ها و اذکار مجرب به جهت کسب ثروت بی پایان
دعا ها و اذکار مجرب به جهت کسب ثروت بی پایان

ذکر ثروت از امام جواد,ذکر ثروت از غیب,ذکر ثروت فوری,ذکر ثروتمند شدن در6روز,ذکر ثروت سریع,ذکر ثروتمند شدن تا هفت نسل,ذکر ثروتمند شدن در ماه رجب,ذکر برای ثروتمند شدن,ذکر برای ثروتمند شدن سریع,ذکر جهت ثروتمند شدن,ذكر براي ثروتمند شدن,بهترین ذکر ثروتمند شدن,ذکر های ثروتمند شدن,ذکر برای ثروتمندی,ذکر برای ثروت فراوان,ذکر برای ثروت

دعا ها و اذکار مجرب به جهت کسب ثروت بی پایان

سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود. اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد .ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

رفع فقر: از حضرت امام صادق(ع) منقولست هركس سوره كهف را بنويسد و در شيشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درويشي و وام خلاص شود و او و اهل و عيالش محتاج نشوند و هيچ كس نتواند به او بدي برسان

بیشتر بخوانید  آیه قرآنی برای تقویت حافظه و مطالعه بهتر و درس خواندن

براي مال وثروت :روز ۵ شنبه دو ركعت نماز بخواند وبعد از نماز سوره ي يس را بخواند واين عمل را تا سه روز انجام دهد كه مجرب است.

مداومت بر اين ذكر جهت اداي دين بسيار موثر است . چنانچه اميرالمومنين علي عليه السلام خدمت رسول اعظم صلي الله عليه و آله و سلم رسيدند و از اداي دين خود شكايت كردند. حضرت فرمودند اين دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه كوه صبير (يكي از بلندترين كوهها) باشد دينت ادا مي شود.

اللهم اَغْنِني بِحلالك عن حَرامِكَ و بِفَضْلِكَ عمَّن سواك

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =