دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر

دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر

امروز و در این مطلب قصد داریم دعایی به شما عزیزان در سایت اهنوس شرح دهیم که سبب می شود از استرس، اندوه، گرفتاری ها و سختی ها عبور کنید و در واقع اگر با روحی آزرده و دور از آرامش درگیر سختیهای بزرگ و تلخ شده اید قطعا دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر نتیجه را به نفع شما دگرگون می کند.

دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر
دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر

دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس و پریشانی,دعای رفع استرس در شب,دعای رفع استرس سریع التاثیر و مجرب,دعای رفع اندوه,دعای رفع اندوه صحیفه سجادیه,دعای رفع اندوه و خوف,دعا برای رفع اندوه و سختی و غم و دلتنگی و ترس,دعای رفع غم اندوه,دعای رفع حزن و اندوه,دعای رفع غم و اندوه فوری

دعا و ذکر مجرب برای آرامش اعصاب و دفع استرس پرخیر

فردی که ترس بر او غلبه کرده است  به ذکر ” حسبنا الله  و نعم الوکیل” سوره آل عمران آیه ۱۷۱  پناه ببرد.
افراد اندوهگین به ذکر ” لا اله انت سبحانک انی کنت من الظالمین ”  سوره مبارکه انبیا آیه ۸۷ پناه ببرند.
افرادی که مورد حیله و مکر  قرار گرفته اند به ذکر” افوض امری الی الله ، ان الله بصیر بالعباد” سوره مبارکه  غافر آیه ۴۴ پناه ببرند.
برای کسانی که خواستار دنیا و زیبایی های دنیا هستند بهتر است به ذکر ” ماشاءالله  لاحول و لاقوه الا بالله” سوره مبارکه کهف آیه ۳۹ پناه ببرند.

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع اندوه ناراحتی و غم سریع الاثر و مجرب

حلبی روایت می کند که فردی نزد امام جعفر صادق علیه السلام رفت و گفت:  زمان تنهایی وحشت زده می شوم و غم و اندوه مرا فرا می گیرد ولی در بین مردم چنین حسی ندارم.

امام فرمود:   در ابتدا دستت بر روی قلبت  بگذار و بگو: بسم الله .

بعد دستت را بر روی قلبت کشیده و ۷ مرتبه بگو:

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =