ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب

ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب

امروز قصد داریم دعای تجربه شده سریع الاثر و اسلامی بخوانیم که در واقع سبب خواهد شد اگر می خواهید از گناهان، سختی ها و مشکلات زندگی در امان بمانید و ان شاء الله که از عذاب الهی دور باشید نتیجه بگیرید. متن کامل ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب را حالا بیاموزید.

ذکر روزی - ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب
ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب

ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب,ذکر رزق و روزی,ذکر رزق و روزی فراوان,ذکر رزق و روزی زیاد,ذکر رزق و روزی مغازه,ذکر رزق و روزی مجرب,ذکر رزق و روزی برای مغازه,ذكر رزق و روزي فراوان,ذکر برای رزق و روزی,ذکر برای رزق و روزی فراوان,ذکر افزایش رزق و روزی,ذکر برای رزق و روزی 

ذکر روزی – ذکر بخشش گناهان و آمرزش مجرب

این تقاضای حواریون عیسی بود که از خدا بخواه تا برای ما غذای آماده از آسمان نازل شود تا یقین کنیم که تو راست می گویی. همان طور که برای مادرش مریم از آسمان غذای آماده و میوه های مختلف بهشتی می آمد:

«قالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا مآئِدَهً مِنَ السَّمآءِ تَکُونُ لَنا عِیداً لِأَوَّلِنا وَآخِرِنا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنا وَأَنْتَ خَیْرُ الرّازِقِینَ»؛(1)

عیسی بن مریم عرض کرد: «خداوندا! پروردگارا! از آسمان مائده ای بر ما بفرست! تا برای اول و آخر ما، عیدی باشد، و نشانه ای از تو؛ و به ما روزی ده! تو بهترین روزی دهندگانی!»

ذکر بخشش گناهان

آن گاه که همه قومش به گناه بسیار زشت لواط آلوده شده بودند، و نصایح حضرت لوط در آنان اثر نداشت، تازه آن ها می گفتند اگر از این حرفها دست بر نداری تو را از شهر

بیشتر بخوانید  ذکر های مجرب برای دفع بلا عاقبت بخیری کسب روزی و طلب حاجت

بیرون می کنیم، لوط از خدا طلب نجات کرد و خداوند نیز همه آنان را نابود کرد، به جز لوط و مؤمنان به او که نجات یافتند:

«رَبِ ّ نَجِّنِی وَأَهْلِی مِمّا یَعْمَلُونَ»؛(1)

پروردگارا! من و خاندانم را از آنچه این ها انجام می دهند رهایی بخش!»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =