ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی

ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر مشکلات مالی، بدهی و گرفتاری هستید زود تر از این وضعیت رها شده و ان شاء الله که نجات پیدا می کنید و سخت ترین مشکلات یک به یک حل می گردد.

ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی
ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی

ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی,دعا های رونق روزی,دعای روزی فراوان مغازه,دعای روزی زیاد شدن,دعای روزی زیاد در مغازه,دعا روزی زیاد,دعای زیاد شدن روزی,دعای زیادی روزی,دعاي روزي زياد,دعای برای روزی زیاد,دعای طلب روزی زیاد,دعای کسب روزی زیاد,دعای روزی فراوان صوتی,دعاي روزي فراوان,دعا روزی فراوان,دعای فراوانی روزی,دعای رزق روزی فراوان,دعای جلب روزی فراوان,دعاي رزق روزي فراوان,دعای کسب روزی فراوان,

ذکر و دعا های افزایش ثروت و رونق روزی

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین از حضرت علی علیه السلام مروی است که فرمودند :

شکایت کردم به پیغمبر از قرض و دین ، پس فرمود: یا علی ، این دعا را بگو ، پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید . ان شاء اللّه تعالى .

( اللهم اَغنِنى بِحَلالِکَ عن حرامِک و بِفضلِک عَمّن سِواک ) .

دعای افزایش رزق و روزی و عزت

روزانه سه مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. درهای رزق و عزت و دولت برایش باز میشود. این دعا بسیار مجرب و موثر است.

بیشتر بخوانید  ذکری بسیار مجرب جهت رفع بداخلاقی فرد – ذکر برای بیقرار کردن در عشق و مهر

( اللَّهُمَّ إِنَّکَ تـَکَفَّلْتَ بِرِزْقِی وَ رِزْقِ کُلِّ دَابَّهٍ یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یَا أَفْضَلَ مُرْتَجًى اِفْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا )

توجه شود :

بجای کلمات کذا و کذا طلب حاجت و رزق و روزی فراوان نماید.

*******************

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین ، پس از هر نماز ۱۴ مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و سپس از خداوند متعال ، طلب رزق و ثروت فراوان نماید :

اللّهُ لطیفٌ بِعبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاء و هو القَوىُّ العَزیز

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =