راهکار های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم

راهکاری های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم

چشم زخم یکی از پدیده های منفی است که احتمالا به آن باور دارید و به دنبال مطلبی هستید که در آن مطابق دستورات اسلامی شرح داده شده چگونه رهایی پیدا کنیم از گرفتاری هایی که پس از چشم زخم برای ما رخ می دهد، به همین منظور در ادامه ی این مطلب راهکار های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم را می خوانیم که بار ها تجربه شده است.

راهکاری های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم
راهکاری های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم

راهکار های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم,دعای چشم زخم حیوانات,دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم در کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم برای خانواده,دعای چشم زخم وان یکاد,دعای چشم زخم و رزق و روزی,دعای چشم زخم کودک,دعای چشم زخم,دعای چشم زخم اهل سنت,دعای چشم زخم حسنین,دعای چشم زخم انفجعت,دعای چشم زخم از پیامبر,دعای چشم زخم امام جواد,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم تبریزیان,دعای چشم زخم برای اسب,دعای چشم زخم همراه,دعای چشم زخم عکس,دعای چشم زخم امام علی,

راهکار های اسلامی برای رهایی از چشم زخم و دفع چشم زخم

ساده‌ترین دستور برای رفع چشم زخم خواندن سوره ناس و فلق است. در روایات آمده است که پیغمبر(صلی الله علیه وآله) این سوره‌ها را برای امام حسن و امام حسین به عنوان تعویذ قرائت می‌کرد.

از امام صادق(علیه السلام) روایت شده که فرمود است : اگر کسی از شما چیزی از برادرش او را متعجب ساخت سه بار  بگویید:ماشاء‌الله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم. در برخی روایات گفته می‌شود که تکبیر بگویید تا تأثیر چشم زخم از بین برود.

بیشتر بخوانید  دعا جهت محافظت خانه از چشم زخم و بر طرف کردن چشم زخم

البته نباید از این امر غافل شد که زیاده‌گویی ها در این مسئله بسیار است. در بین توده مردم برخی از این مباحث با خرافات عجین و موجب شده برخی اصل آن را هم انکار کنند.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =