طلسم بسیار مجرب غساله سوسن – تاثیر طلسم  غساله سوسن

طلسم بسیار مجرب غساله سوسن – تاثیر طلسم  غساله سوسن

دراین پست از سایت اهنوس طلسم بسیار مجرب غساله سوسن – تاثیر طلسم  غساله سوسن را قرار دادایم اثیر طلسم  غساله سوسن  بسيار سريع  آسان و قوی و بدیهی میباشد.لوح نایاب و بسیار مجرب غساله سوسن  برای جلب نظر و محبت و افزایش ,مهر و محبت و زبانبند و جلب القلوب خلایق و نفوذ کلام

طلسم بسیار مجرب غساله سوسن - تاثیر طلسم  غساله سوسن
طلسم بسیار مجرب غساله سوسن – تاثیر طلسم  غساله سوسن

طلسم غساله سوسن و مرجانه,طلسم سوسن غساله واقعیت دارد,طلسم سوسن غساله در کدام کتاب است,طلسم سوسن غساله متن,خواص طلسم غساله سوسن,لوح طلسم غساله سوسن,تصویر طلسم غساله سوسن,جلب القلوب خلایق بطور کلی, زبانبندی بطور کلی ,برگرداندن معشوقی که رفته, برای عادی سازی روابط عاشقانه ای که بهم خورده است ,جذب و جلب روح و روان طرف مقابل ,ایجاد عشق و علاقه میان دو نفر ,بهبود روابط میان زوجین, جلب محبت شدید همسر, آشتی زن و شوهر 

خواص طلسم  غساله سوسن: 

تاثیر طلسم  غساله سوسن  بسيار سريع  آسان و قوی و بدیهی میباشد.لوح نایاب و بسیار مجرب غساله سوسن  برای جلب نظر و محبت و افزایش ,مهر و محبت و زبانبند و جلب القلوب خلایق و نفوذ کلام و.کاربرد دارد است.حکاکی این لوح شریف به همراه نگارش دعاهای مخصوصه بوده که کاربردهای فراوان و مجرب دارد. از جمله : جلب القلوب خلایق بطور کلی ، زبانبندی بطور کلی ، برگرداندن معشوقی که رفته ، برای عادی سازی روابط عاشقانه ای که بهم خورده است ،جذب و جلب روح و روان طرف مقابل ، ایجاد عشق و علاقه میان دو نفر ، بهبود روابط میان زوجین ، جلب محبت شدید همسر ، آشتی زن و شوهر ، ایجاد عشق و علاقه بیشتر در طرف مقابل ، ایجاد روابط حسنه بیشتر ، ازدواج سریع و از بین بردن تاخیر در ازدواج ، افزایش میل در فرد مقابل مقابل از جمله این تاثیرات مجرب است.

تاثیر طلسم  غساله سوسن:

نامگذاری این  طلسم را انتساب به خلیفه بغداد است که دلداده کنیزی بود وی را سوسن نام و عشق وعلاقه اش به سوسن از حد تصور برون.پس از فوت سوسن خلیفه در اندوهی سخت شد و تدفین او را تا چهل روز اجازت نداد . ندیمان و مشاورانش وی را از این عمل تخطئه بنمودند . سوسن را بازوبندی از طلسم محبت بر بازو بود که در تحبیت و جلب القلوب تاثیری بغایت داشت.
چون سوسن را مهیای تغسیل و تدفین ساختند ، غسل دهنده ، دختری بود غساله نام که بازوبند سوسن بر بازوی خود ببست و خلیفه چون او بدید ، با یک نگاه دل در گرو عشقش نهاد. وجه نامگذاری این طلسم ، از این روست که مذکور افتاد.

نکته:انجام این لوح تابع شرایطی خاص بوده و بر روی فلز نقره مطابق با طالع فرد است . حکاکی لوح و طلسم شریف غساله سوسن در ساعاتی سعد و روزهایی خاص از ماه قمری و با رعایت کامل آداب و شرایط میباشد.

قواعد طلسم  غساله سوسن: 

قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از لوح و طلسم غساله سوسن ، برای دارنده لوح بطور کامل توضیح داده خواهد شد و به اسم افراد مورد نظر حکاکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  لوح فروغ الشمس لوح افزایش حافظه تقویت قدرت یادگیری - تمرکز فکری

جهت ثبت سفارش میتوانید به دو شماره ای که در سایت قرار دادایم پیام دهیدیا با ما تماس بگیرید هزینه انجام این طلسم مستطاب مناسب است و بر اساس طالع فرد متفاوت میباشد.

 

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =