طلسم خشت سفيد چيست ؟طلسم خشت سفيد جهت بازگشت معشوق

طلسم خشت سفيد چيست ؟طلسم خشت سفيد جهت بازگشت معشوق

برای ایجاد محبت در دل معشوق و بازگشت معشوقه که رفته و برای ازدواج سریع سایت اهنوس طلسم خشت سفيد چيست ؟طلسم خشت سفيد جهت بازگشت معشوق را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید معشوقه خود را برگردانید و ایجاد محبت کنید برای راهنمایی بیشتر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

طلسم خشت سفيد چيست ؟طلسم خشت سفيد جهت بازگشت معشوق
                          طلسم خشت سفيد چيست جهت بازگشت معشوق

دعاي تسخير مهر و محبت شخص ,دعاي خشت سفيد براي جلب محبت شخص مورد نظر,دعاي مجرب و قوي براي به دست آوردن محبت شخص, طلسم جذب و تسخير خشت سفيد,طلسم خشت سفید چند روز طول میکشد,طلسم خشت سفید هفت جوش ,قيمت سفارش طلسم خشت سفيد, دعای پایبند کردن شوهر به زندگی و جلب محبت, دعا های تجربه شده و پرخیر و برکت به جهت جلب محبت یک شخص

طلسم خشت سفيد چيست ؟طلسم خشت سفيد جهت بازگشت معشوق:

خواص طلسم خشت سفيد :برای بازگشت معشوق حتی در صورتی که ازدواج کرده باشد يا از شما متنفر باشد .طلسم خشت سفيد بسيار تضميني مي باشد و هيچگاه باطل نمی شود و از بين نمی رود .دعاي خشت سفيد براي تسخير قلب معشوق و جذب محبوب و به دست آوردن دل معشوق و بيقرار کردن شخص مورد نظر و حتی ازدواج با شخص مورد نظر بسيار موثر و تجربه شده می باشد .

اثر اين طلسم اين است که شخص مورد نظر به پايتان آمده و برده وار شما را محبت ميکند و حتمی به ازدواج ختم ميوشد اگر کسی بخواهد محبت فردی را جلب کند که بيقرار و شيفته شديد وي شود و تا زماني به فرد مورد نظر را نبيند آرام نگيرد و برای ايجاد علاقه شديد و فوری اين طلسم ناياب و قدرتمندقديمی جلب محبت شديد و احضار معشوق از راه دور بهترين طلسم است.

دعای محبت و عشق و بی قراری فوری: برای افزايش محبت و بی قرار کردن فرد مورد نظر ، دعای قرآنی فوق را هفت مرتبه بر خرما بخواند و آنرا به فرد مورد نظرش بخوراند. بسيار مجرب و موثر است : وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش)الساعه الساعه الساعه . فقط در امر حلال استفاده شود.

دعا برای افزايش مهر و محبت حرف شنوی همسر:دعای شريف ذيل را چهارصدوچهل و چهار مرتبه بر تکه ای نبات بخواند و به همسرش بخوراند (ميتواند در چای يا شربت بخوراند) عشق وعلاقه و اطاعت همسرش مثال زدنی خواهد گرديد :يا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علی مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتي و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ يا بَدوح و يا وَدود اَجِب دَعوتی يا وَصْلائيل.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  اعمال دهه اول ماه ذی الحجه – نماز و دعای مخصوص ماه ذی الحجه

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =