دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم

دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم

دعای سریع التاثیر و عظیمی را به شما عزیزان معرفی می کنیم که به جهت گم نشدن اموالی که دارید خوانده می شود و بسیار نیز تاثیر گذار است. از این رو در صورتی که بسیار اشیاء را فراموش یا گم می کنید و یا به نوعی حواس پرتی سراغ شما آمده است وقت خواندن این دعا است.

دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم بسیار تضمینی است و می تواند مشکل گم شدن اشیاء مهم و با ارزش را حل کند که شاید در دنیای امروزه امری طبیعی در بین افراد مختلف در جامعه باشد.

دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم
دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم

دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم,دعا اشیاء گمشده,دعا برا اشیا گم شده,دعای مجرب برای اشیا گم شده,دعای مال گم شده,دعا گم شده مجرب و سریع التاثیر,دعا برای یافتن گم شده ها,ادعیه و اذکار یافتن چیز های گم شده مجرب,دعای قوی و تضمینی پیدا کردن گم شده,دعای تضمینی و سریع الاجابه جهت یافتن گم شده,دعای قوی یافتن گم شده,دعا های عظیم یافتن آنچه گم شده,دعا های مجرب و سریع التاثیر یافتن گم شده,دعای تضمینی و قوی یافتن هر چه گم می شود, دعای گم نشدن اشیاء,دعای گم نشدن چیز های مهم,

دعای حفظ اشیاء از گم شدن مجرب و عظیم

يَا اللهُ يَا حَافِظَ الْغُلاَمَيْنِ بِصَلاَحِ أَبِيهِمَا احْفَظْنِي وَ احْفَظْ عَلَيَّ دِينِي وَ أَمَانَتِي وَ مَالِي، فَإِنَّهُ لاَ حَافِظَ حِفْظِ ضَيْعَة أَحْفَظُ عَلَى مَالِي مِنْكَ إِنَّكَ حَافِظٌ حَفِيظٌ ، أَخَذْتُ بِسَمْعِ اللهِ وَ بَصَرِهِ وَ قَدَرِهِ عَلَى كُلِّ مَنْ أَرَادَنِي وَ أَرَادَ مَالِي وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيم.

 

بیشتر بخوانید  دعای پرداخت قرض و رهایی از مشکلات مالی پرخیر

ترجمه:

يا الله، اى كه فرزندان را به خاطر والدين حفظ مى كنى، مرا حفظ كن. دين و امانت و مالم را حفظ كن. كسى بهتر از تو نمى تواند مالم را از گم شدن حفظ كند، اى كه حافظ و حفيظ (نگه دار و مراقب) هستى! گوش و چشم و قدرت خدا نگه دار من و مالم در برابر كسانى باشد كه متعرّض من و مالم مى شوند. لا حول و لا قوّة إلاّ بالله العليّ العظيم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =