آیات قرآنی برای تفکر عمیق در ملکوت پس از نماز شب

دعایی که در این بخش از سایت اهنوس قرار دادیم آیات قرآنی برای تفکر عمیق در ملکوت پس از نماز شب می باشد . این آیات قرآنی که در ادامه قرار دادیم پس از انجام نماز شب و اعمال نماز شب به منظور تفکر در آسمان ها و ملکوت خوانده می شدند که از امام صادق (ع) نقل شده است .

آیات قرآنی برای تفکر عمیق در ملکوت پس از نماز شب

آیات قرآنی برای تفکر عمیق در ملکوت پس از نماز شب,آیات تفکر در آسمان ها,آیات قرآنی تفکر در ملکوت,خواندن آیات قرآن موقع نگاه کردن به آسمان,آیات تضمینی و قوی برای تفکر در ملکوت,آیات قرآنی در نماز شب

دعای مجرب برای شادی و رهایی از استرس و پیروزی بر دشمنان

سفارش شده بر قرائت ایات ۱۹۰ تا ۱۹۴ سوره ال عمران هنگام برخواستن برای نماز شب از امام جعفر صادق(ع) منقول است که پیامبر (ص) پس از بیداری برای نماز شب و اعمال ان، به اسمانها نگاه میکردند و این ایات را قرائت میکردند.

ایات ۱۹۰ تا ۱۹۴ سورہ ال عمران :

إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ ﴿١٩٠﴾

یقیناً در آفرینش آسمان ها و زمین، و آمد و رفت شب و روز، نشانه هایی [بر توحید، ربوبیّت و قدرت خدا] برای خردمندان است. (۱۹۰)

الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىٰ جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَٰذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ ﴿١٩١﴾

آنان که همواره خدا را ایستاده و نشسته و به پهلو آرمیده یاد می کنند، و پیوسته در آفرینش آسمان ها و زمین می اندیشند، [و از عمق قلب همراه با زبان می گویند:] پروردگارا! این [جهان با عظمت] را بیهوده نیافریدی، تو از هر عیب و نقصی منزّه و پاکی؛ پس ما را از عذاب آتش نگاهدار. (۱۹۱)

رَبَّنَا إِنَّكَ مَنْ تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَيْتَهُ ۖ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنْصَارٍ ﴿١٩٢﴾

پروردگارا! بی تردید هر که را تو در آتش در آوری، قطعاً خوار و رسوایش کرده ای، و برای ستمکاران هیج یاری وجود ندارد. (۱۹۲)

رَبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلْإِيمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا ۚ رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ ﴿١٩٣﴾

پروردگارا! بی تردید ما [صدای] ندا دهنده ای را شنیدیم [که مردم را] به ایمان فرا می خواند که به پروردگارتان ایمان آورید. پس ما ایمان آوردیم. پروردگارا! گناهان ما را بیامرز، و بدی هایمان را از ما محو کن، و ما را در زمره نیکوکاران بمیران. (۱۹۳)

رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَىٰ رُسُلِكَ وَلَا تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۗ إِنَّكَ لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ ﴿١٩٤﴾

پروردگارا! آنچه را که به وسیله فرستادگانت به ما وعده داده ای به ما عطا فرما و روز قیامت، ما را رسوا و خوار مکن؛ زیرا تو خلف وعده نمی کنی؟ (۱۹۴)

**********************************************

منبع : سایت اهنوس (مرجع اذکار و ادعیه قرانی)

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و تضمینی رفع گلودرد و سرفه ی زیاد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =