اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی

اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت اهنوس گره گشای عظیم و تجربه شده ای می خوانیم که باعث جلب عشق و زیاد شدن محبت می شود و همین طور در روابط دیگر با اطرافیان سوء تفاهم را از بین می برد، متن کامل اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی را به همین منظور بخوانید.

اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی
اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی

اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی,دعا برای حل اختلافات خانوادگی,دعای قوی رفع اختلاف خانوادگی,دعا حل اختلاف,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلافات زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی,دعا برای رفع اختلاف,دعا براي رفع اختلاف,دعای برای رفع اختلاف,دعا جهت رفع اختلافات خانوادگی,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی قوی و مجرب,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای حل اختلاف بین دو نفر,دعا جهت حل اختلاف

اذکار مجرب برای آشتی و رفع اختلافات خانوادگی

با ذکر زیر می توانید کدورت ها را از بین ببرید و با همسر خود آشتی کنید. این ذکر یکی از اذکار بسیار قوی برای از بین بردن دلخوری ها و رفع کدورت و آشتی کردن می باشد. این ذکر را هر روز یک دور تسبیح بخوانید و پس از آن ۱۲۰ مرتبه یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت بگویید.

 

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

بیشتر بخوانید  دعای رسیدن به مقصود و دستیابی به حاجت ها و مهمات

دروقت طلوع آفتاب روز جمعه با زعفران و گلاب نوشته شود مجرب است.

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) . اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.(4)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =