دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت

دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت

در این مطلب به شما عزیزان گره گشای پرخیر و برکتی می آموزیم که باعث زیاد شدن علاقه و محبت میان زوجین شده و همین طور سبب می شود که مشکلات آن ها نیز هر چه زود تر حل شود، همین طور اگر با شخص دیگری اختلاف دارید دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت را بخوانید.

دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت
دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت

دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت,دعای آشتی زن و شوهر,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر فوری,دعای آشتی زن و شوهر قوی,دعای آشتی زن و شوهر قوی,دعاي آشتي زن و شوهر,دعایی برای آشتی زن و شوهر,دعا اشتي زن و شوهر,دعای آشتی زن و مرد,دعای آشتی بین زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی فوری,دعای آشتی فوری از راه دور,دعای آشتی فوری سایت اهنوس مجرب,دعای آشتی فوری زن و شوهر,دعای آشتی فوری بین دو نفر,

دعای قوی برای آشتی کردن دو شخص و جلب محبت

اگر مابین زوجین اختلافی باشد و یا مهر و محبت کم باشد،به نیت جلب و افزایش محبت این دعا را بخوانید محبت و عشق به حد اعلی رسد. ۷ روز و هر بار ۷مرتبه خوانده شود.

بسم الله الرحمن الرحيم

إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى كَلِيمُ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِيبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا.

بیشتر بخوانید  دعا های قرآنی برای رفع مشکلات دفع سختی ها و تلخی ها

 

آیه 7 از سوره ممتحنه: اگر میخواهید مورد محبت قرار بگیرید و دیگران شما را دوست داشته باشند هر کس هفت مرتبه آیه 77 از سوره ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش میدارد.

عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =