تعبیر خواب کلوچه – دیدن کلوچه در خواب به چه معنا است

تعبیر خواب کلوچه – دیدن کلوچه در خواب به چه معنا است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب کلوچه – دیدن کلوچه در خواب به چه معنا است را قرار دادایم وقتی خوابهای خود را به دیگران بگویید و آنها برای شما تعبیر کنند، خصوصا اگر تعبیر بدی کرده باشند، ناخودآگاهتان روی آن معنا هیپنوتیزم شده و ضمیر ناخودآگاهتان بدون اینکه بدانید چگونه ، باعث رخ دادن آن خواب در حقیقت زندگیتان می شود.عامل اسرار آمیز بودن خوابها و اینکه ابهامات زیادی درباره آنها وجود دارد، باعث می شود که ناخودآگاه شما پس از گیجی حاصل ازخواب دیدن، درباره آن پذیرا تر شده و ذهنتان به سادگی روی تعبیری که دیگران از خوابی که دیدید میکنند، هیپنوتیزم شود. این موضوع دقیقا همان چیزی است که باعث میشود حرفهای فالگیر و پیش بینی هایش نیز برایتان رخ دهد ! زیرا ذهنتان با انبوهی از ابهام روبرو شده و به همین علت پیش بینی های فالگیر مستقیما به ناخودآگاهتان تزریق می شود و خود، با دستهای خودتان، بدون اینکه بدانید باعث رخ دادن تعبیر های دیگران می شوید.

تعبیر خواب کلوچه - دیدن کلوچه در خواب به چه معنا است
تعبیر خواب کلوچه – دیدن کلوچه در خواب به چه معنا است

تعبیر خواب کلوچه خـوردن ,تعبیر دیدن کلوچه در خواب ,تعبیر بریدن کلوچه در خواب ,تعبیر خوردن کلوچه در خواب ,تعبیر خواب کلوچه خرمایی ,تعبیر خواب ابن‌سیرین,تعبیر خواب منوچهر مطیعی,تعبیرخواب آنلی‌بیتون

ابن‌سیرین گویـد:

دیدن کلوچه در خواب، دلیل بـر عیش خوش بـود و مال بسیار. اگـر بیند که کلوچه می خـورد، دلیل است مال حاصل کند. اگر بیند که کلوچه در دهان نهاد و نتوانست بخورد، دلیل است مال او از دیگران بود.اگـر دیـدید کلوچه داشتید اما نتوانستید بخوریـد مالی بـه دسـت می‌آورید که از گلویتان پـائین نـمی رود. اگـر در خواب ببینیـد فردی کلوچه ای بـه شما می‌دهد شما را بـه نـعمت می رساند. اگـر دیـدید کلوچه مـی پزید کاری مفید انجام می‌دهید.

منوچهر مطیعی گوید:

کلوچه در خواب تعبیر شیرینی هـا و مـاکولات خـوب را دارد و نشـان از خیر و خوبی و نـعمت و بـرکت است بـه شرطی که زنجبیل و دارچین و ادویـه.از این قبیل نداشته باشد. عطر خوب داشتنو بـوی خوش از کلوچه استشمام کـردن تـغییری در تـعبیر بـه وجود نمی‌آورد ولی اگر عطر و بو از زنجبیل و دارچین و ادویه تند و از این قبیل باشد و تصور وجود چنین چیز هائی در خواب برای شما پیدا شود خوب نیست چـون خـواب می‌گویـد بـه نـعمتی می رسید که در پـایان غـم و انـدوه مـی آورد و شما را به گریستن وا می دارد. کلوچـه مـالی است لقمـه ای و بـخش شده. مانند پولی که بین چند نفر تقسیم شود و یک بخش از آن را نـیز بـه بیننـده خـواب اختصاص دهند. اگر در خواب دیـدید چندین کلوچه داریـد سهام بیشتری نصیب شما می‌شود ولی تغییری در بخش بخش بـودن آن نمی‌دهد. اگـر در خواب دیـدید کلوچه می‌خوریـد خوب است چرا که خوشحال می‌شوید و به عیش و شعف می رسید. خریـدن و گرفتن و داشتنآن همین تعبیر را دارد.

آنلی‌بیتون گوید:

 خوردن کلوچه در خواب، نشانه تـوفیق بسیار زیاد در تمـامی کارهایی است که هم اکنون به آن اشتغال دارید. پختن کلوچه در خواب، نشانه صرفه جویی در امور خانه است.

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای باطل کردن چشم زخم - جلوگیری از چشم زخم

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =