دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان

دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان

امروز قصد داریم به شما عزیزان دعایی مجرب شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر شر و بلا هستید و می خواهید مشکلات پیش و روی شما و دشمنانی که دارید از بین بروند دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان نتیجه خواهد داد.

دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان
دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان

دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان,دعای دفع دشمن زبان بند,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعای دفع شر بدخواهان,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع شر ظالم,دعای نابودی دشمن ظالم,دعاي دفع شر ظالم,دعا دفع شر ظالم,دعای رفع شر ظالم,دعا برای دفع شر ظالم,دعا براي دفع شر ظالم,دعا برای دفع دشمن ظالم,دعای دفع شر حاکم ظالم,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع شر و بلا,دعاي دفع شر و بلا,دعا دفع شر و بلا,دعاي رفع شر و بلا

دعای تجربه شده برای دفع شر و ضرر دشمنان

روایت شده: هنگامی که امام رضا علیه السلام بشهادت رسیدند در لباس آن حضرت این تعویذ پیدا شد،در آخر آن چنین نوشته شده بود که از پدرانش روایت شده که جدشان علی علیه السلام این تعویذ را برای دفع شر دشمنان به کار برده و در غلاف شمشیرش قرار داشت، و در آخر آن نامهای الهی است، و آن حضرت بر فرزندان و خاندانش شرط کرده که آن را بر علیه کسی نخوانند، چرا که هر که این دعا را بخواند دعایش محجوب نمی ماند:
اللهم بک استفتح، و بک استنجح، و بمحمد صلی الله علیه و آله اتوجه، اللهم سهل لی حزونته و کل حزونة، و ذلل لی صعوبته و کل صعوبة، و اکفنی موونته و کل موونة.
و ارزقنی معروفه و وده، و اصرف عنی ضره و معرته، انک تمحو ما تشاء و تثبت و عندک ام الکتاب، الا ان اولیاء الله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون.
انا رسل ربک لن یصلوا الیک طه حم لا یبصرون، و جعلنا فی اعناقهم اغلاقا فهی الی الاذقان فهم مقمحون، و جعلنا من بین ایدیهم سدا، و من خلفهم سدا فاغشینا هم فهم لایبصرون.
اولئک الذین طبع الله علی قلوبهم و سمعهم و ابصارهم و اولئک هم الغافلون لا جرم ان الله یعلم ما یسرون و ما یعلنون فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم، و تریهم ینظرون الیک و هم لا یبصرون. صم بکم عمی فهم لا یرجعون، طسم تلک آیات الکتاب المبین، لعلک باخع نفسک الا یکونوا مومنین، ان نشا ننزل علیهم من السماء ایة، فظلت اعناقهم لها خاضعین.
نامها: اللهم انی اسالک بالعین التی لا تنام، و بالعز الذی لا یرام، و بالملک الذی لا یضام، و بالنور الذی لا یطفی، و بالوجه الذی لا یبلی، و بالحیاة الذی لا تموت، و بالصمدیة التی لا تقهر، و بالدیمومیة التی لا تقنی، و بالاسم الذی لا یرد، و بالربوبیة التی لا تستذل، ان تصلی علی محمد و ال محمد، و ان تفعل بی کذا و کذا.
و حاجتت را ذکر می کنی انشاء الله انجام می شود (1511)

بیشتر بخوانید  دعای رهایی از اجنه دفع خطرات بلا ها و سختی ها

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =