تفسیر تعبیر خواب ماهی – تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب

تفسیر تعبیر خواب ماهی – تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب

در این پست از سایت اهنوس تفسیر تعبیر خواب ماهی,تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب را قرار داده ایم.غالبا خواب ها از افکار روزانه ما سرچشمه میگیرند.ولی بعضی از خواب ها به رویاهای صادقانه معروف هستند و دارای تعبیر مخصوص به خود می باشند و گاهی می توانند حامل پیام خاصی برای فرد بیننده باشند.تعبیر خواب های مختلفی برای دیدن ماهی در خواب از معبرین خواب مطرح شده است که تعدادی از آنها در ادامه مطلب قرار داده ایم.

تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب
تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب

تفسیر تعبیر خواب ماهی – تعبیر دیدن ماهی بزرگ در خواب

تعبیر خواب ماهی گرفتن,تعبیر خواب ماهی زنده,تعبیر خواب ماهی بزرگ,تعبیر خواب ماهی قرمز,تعبیر خواب ماهی حضرت یوسف,تعبیر خواب ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی مرده,تعبیر خواب ماهی بزرگ گرفتن چیست,تعبیر ماهی بزرگ در خواب,تعبیر ماهی بزرگ در فال قهوه,تعبیر ماهی بزرگ گرفتن,تعبیر ماهی بزرگ سیاه,تعبیر ماهی بزرگ مرده,تعبیر ماهی بزرگ در دریا,تعبیر ماهی بزرگ زنده,تعبير خواب ماهي بزرگ

تعبیر خواب ماهی  به روایت حضرت دانیال:

معبران تعابیر متفاوتی درباره دیدن ماهی در خواب آورده اند .یوسف نبی معتقد است دیدن ماهی در خواب به معنای , روزی می باشد .تعبیر خواب ماهی جابر مغربی می گوید دیدن ماهی تازه در خواب خوب است . اگر خواب ببیند از دهانش , ماهی بیرون می آید به معنای دروغگویی اوست و خوردن ماهی نشان از بدست آوردن مال دارد . برای دانستن , تعابیر دیگر ماهی با پرشین وی همراه باشید .

تعبیر خواب ماهی  به روایت حضرت دانیال:

دیدن ماهی در خواب در دریای گرمسیر، دلیل بلا و سختی بود و در دریای سردسیر تاویلش نیکو بود. اگر خواب دید ماهی بسیار داشت تازه و بزرگ دلیل غنیمت است و اما ماهی کوچک غم است. اگر خواب بیند از شکم ماهی مروارید یافت، دلیل که پسری آورد.

معنی خوردن ماهی شور در خواب:

اگر در خواب ببینید ماهی شور می خورید چه دودی باشد و چه تازه به شرطی که شور باشد به بلا و مصیبت , گرفتار می شوید.

تعبیر خواب ماهی به روایت امام جعفر صادق:

دیدن ماهی بر شش و جه است.اول: وزیر. دوم: لشگر. سوم: دختر دوشیزه. چهارم: غنیمت. پنجم: غم و اندوه. ششم: کنیزکی هندوی

معنای دیدن ماهی در خواب:

۱ـ دیدن ماهی در آب زلال و پاکیزه رودخانه ، در خواب ، علامت آن است که اشخاص قدرتمند و ثروتمند شما را, مورد محبت و لطف خود قرار می دهند .

۲ـ دیدن ماهی مرده در خواب ، نشانه آن است که در اثر اتفاق درد آوری ثروت و قدرت خود را از دست می دهید . ۳ـ اگر دختری خواب ماهی ببیند ، نشانه آن است که همسری زیبا و با استعداد به دست خواهد آورد .

۴ـ اگر خواب ببینید گربه ماهی صید می کنید ، نشانه آن است که نقشه های دشمنان شما را پریشان می کند ، اما حضور ذهن و اقبال به شما کمک می کند تا از دام آنها بگریزید ……

 

بیشتر بخوانید  تفسیر و تعبیر خواب سیب سبز – تفسیر و تعبیر دیدن سیب سبز در خواب

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =