تفسیر و تعبیر خواب ستارگان – تفسیر و تعبیر خواب راه رفتن بر روی ستارگان

تفسیر و تعبیر خواب ستارگان – تفسیر و تعبیر خواب راه رفتن بر روی ستارگان

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب ستارگانتفسیر و تعبیر خواب راه رفتن بر روی ستارگان را قرار دادایم چگونه میتوان تعبیر یک خواب را فهمید بهترین راه این است که شما ارتباطی را میان آخرین رویدادهایی که در زندگی شما رخ داده اند، و خوابهایی که هر شب میبینید، بیابید تا زبان نمادین ضمیر ناخودآگاه خود را متوجه شوید.تعبیرهای بسیار اشتباهی درباره خوابها در سطح جهان وجود دارند.اگر میخواهید علت اصلی دیدن ستارگان  در خوابتان را بدانید، همه چیز را فراموش کنید و این مقاله را مطالعه کنید.

تفسیر و تعبیر خواب ستارگان - تفسیر و تعبیر خواب راه رفتن بر روی ستارگان
تفسیر و تعبیر خواب ستارگان – تفسیر و تعبیر خواب راه رفتن بر روی ستارگان

تعبیر خواب ستارگان در آسمان,تعبیر خواب ستارگان زیاد,تعبیر خواب ستارگان دب اکبر,تعبیر خواب ستارگان درخشان,تعبیر خواب ستارگان چشمک زن,تعبیر خواب ستارگان ابن سیرین,تعبیر خواب ستارگان دنباله دار,تعبیر خواب ستارگان و ماه,تعبیر خواب ستارگان از امام صادق,تعبیر خواب ستارگان نورانی,تعبیر خواب ستارگان چیست,تعبیر خواب ستارگان حضرت یوسف,تعبیر خواب ستارگان پر نور,تعبیر خواب ستارگان زیبا,تعبیر خواب ستارگان برای زن باردار

حضرت دانیال گوید:

ستارگان درخـواب، دلـیل کند بـر بزرگان و امیران و آفتاب، دلیل کنــد بــر پادشاه و مـاه، دلـیل کنـد بـر وزیـران. اگـر کسی زحل را در خـواب بینـد، دلـیل کنـد کــه وی را بـا دهقـانان شـغلی افتـد کـه ایشـان رامـال و نــعمت بــود، ســفله و بــخیل اســت و مکار و فریبنـده بــود. اگــر مشتری را بـه خـواب بینـد، وی رابـا پارسـا و مصـلح و نیکخـواه کـاری افتد و آن کس دادگر منصف و بـا ورع باشد. اگـر مـریخ را بـه خواب بینـد، او را بـا سرهنگی خونخوار بـدکردار کاری افتـد. اگـر زهـره را بـه خواب بینـد، دلـیل است که او را بـا خادمان و خاتونان و زنـان محتشم پیوستگی باشـد و از ایشان خیر وراحت بینـد. اگر عطارد را بیند، دلـیل کـه او را پیوستگی بـود بـا مردی عالم و دانـا و حکیم و از آن مـرد او را فایـده رسد. اگـر بینـد که یکی از ستارگان با وی سخن گفت، دلیل کند که قـدر و بـزرگی یابـد.

ابن‌سیرین گوید:

از ستارگان ثانیه چون شعریی و عیوق و سهیل واکلیل و بعضی از مشرکان آنان را می پرستند، اگـریکی را بـه خواب بینـد، دلـیل است کـه او را با اهل ذمه و مشرکان صـحبت افتـد. اگـر بینـد که ستاره را نشان نبـود توبـه بایـد کـرد. اگـر بینـد که ستاره روشن بـر زمینی افتاد و روشنائی کم شـد، دلـیل کنـد عالِم بـزرگ آن دیـار هلاک گردد و ستارگان روشن به تاویل عالم بـود. اگـر بیند که ستارگان می لرزیدند، دلیل که فتنـه و آشوب در پادشاه و بزرگان افتد. اگر بیند که از آسـمان سـتاره بر سر وی افتاد، دلیل است که پادشاه نعمت یابد به قدر نور آن ستاره. اگر بیند که ستاره را بـه دسـت بـگرفت، دلـیل کـه او را فرزندی آید و مقرب پادشاه گردد. اگر در خانه خود ستاره بیند، دلـیل است او را فرزندان بسیار بوده باشد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بیند که ستارگان متفرق و آشفته شدند، دلیل که پادشاهان مـتفرق شـوند و کارشان بد گردد. اگر بیند کـه ستارگان سعد بـهم جمـع شدند و حالشان نیک بـود، دلیل است احوال پادشاهان نیکو و پسندیده بـود. اگـر بینـد کـه ستارگان را هـمی خورد، دلیل که از پادشـاه وی را مـنفعت رسـد. اگـر بینـد کـه ستارگان از خانـه او برآمدند، دلیل است کـه او را فرزنـدان باشـد کـه مـقرب پادشاه گردند. اگر بیند که ستارگان مطیع و فرمــانبردار او شدند، دلـیل کـه پادشاهی یابـد. اگـر بیند که با ستارگان سـخن نیکـو گـفت، دلـیل اسـت پادشاه عـادل و دادگـر بـود. اگـر بـه خلاف ایـن بینـد، پادشاه ظالم و ستمگر بـود. اگـر بینـد کـه ستارگان با هـم جنـگ و نبـرد کردنـد، دلـیل که در آن دیار جنگ و کارزار افتـد. اگـر بیند که ستارگان را فـرا گـرفت و در آستین نهاد، دلیل است که مال حاصل کند.

جابر مغربی گوید:

اگـر بیند که از جملـه ستارگان یـک ستاره در بـرابر وی آشفته و مـتحیر گردیـد و در کنار او افتـاد، دلـیل که او را فرزنــد عـزیز و گـرامی در وجـود آیـد. اگـر بیند که ستاره طالع در منزل خویش اسـت، دلـیل کند که نسلش زیـاده گـردد. اگـر بینـد که ستاره را هـمی بوسید، دلـیل است بـزرگی را از لشگر پادشاه خدمت کند.

ابراهیم کرمانی گوید:

دیـدن ستارگانی که مردم به وی راه برند، دلیل است بـرخیر و بـزرگی و مـنفعت و دیـدن ستارگان که مـردم آن ها می پرستند، دلیل بـر شر و مضرت کند.

 

بیشتر بخوانید  ختم محبت و علاقه و زیاد شدن عشق تجربه شده

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 6 =