تفسیر و تعبیر خواب موش – تعبیر خواب دیدن موش در بستر به چه معنا است

تفسیر و تعبیر خواب موش – تعبیر خواب دیدن موش در بستر به چه معنا است

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب موش تعبیر خواب دیدن موش در بستر به چه معنا است را قرار دادایم خوابها یک راه ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه شما هستند. اگر ضمیر ناخودآگاه بخواهد چیزی را حین بیداری به شما بگوید، توسط احساسات این کار را خواهد کرد. اما وقتی خواب هستید، ضمیر ناخودآگاهتان این کار را توسط خوابها انجام خواهد داد. به همین علت است که یادگیری اینکه چگونه خوابها را تفسیر کنید، به شما کمک میکند که زبان ضمیر ناخودآگاه خود را بهتر متوجه شوید. 

تفسیر و تعبیر خواب موش - تعبیر خواب دیدن موش در بستر به چه معنا است
تفسیر و تعبیر خواب موش – تعبیر خواب دیدن موش در بستر به چه معنا است

تعبیر خواب موش در خانه,تعبیر خواب موش زیاد,تعبیر خواب موش سیاه,تعبیر خواب موش در خانه پدری,تعبیر خواب موش خاکستری,تعبیر خواب موش سفید,تعبیر خواب موش کوچولو,تعبیر خواب موش برای دختر مجرد,تعبیر خواب موش را از خانه بیرون انداختن,تعبیر خواب موش سیاه در خانه,تعبیر خواب موش بزرگ,تعبیر خواب موش زیاد در خانه,تعبیر خواب موش سفید در خانه,تعبیر خواب موش یوسف پیامبر,تعبیر خواب موش برای زن متاهل

لوک اویتنهاو می‌گوید :

دیـدن موش، دلـیل زنی بـود کـه بـه ظاهر مستوره نمایـد و در بـاطن فاسق بود. اگر بیند موشی بگرفت، دلیل کـه زنـی چنین خواهـد. اگـر دیـد موشان بسیار درخانـه او جمـع شدند و همـه یـک رنگ بودند، دلیل کـه بـه قـدرِ موشان زنان در خانه او جمع گردنـد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر درخـواب دیـد از سوراخ بینی او یا از سوراخ گوش او مـوش بـیرون آمـد، دلیل که او را دختری آید نابکار. اگـر از گلوی او موش بیرون آمد، دلیل که او را پسری آیـد. اگـر بینـد از مقعـد او موشی بیرون آمد، دلیل که او را دختری آید نابکار.

جابرمغربی گوید:

تاویل موش دشتی و موش خانگی هـر دو یکسان بـود. اگـر دیـد موشی در بستر او بـود، دلیل که او با زنی قصد فساد کند و گوشت موش خوردن، دلیل که مال زن مفسده بخورد.

منوچهر مطیعی گوید:

همان طور که قبلا نـیز نوشتم موش دزد است و یـک دزد خانگی اسـت و معبـران آن را بـه زنـی دزد و خائن و زیـانکار و غیر قـابل اعتمـاد تشـبیه کـرده انـد. ابن‌سـیرین نوشـته مـوش زنی به ظاهر مستوره اما در باطن مفسده. اگر بیننده خواب موشی ببیند با چنین زنـی سـر و کـار پیـدا می‌کنـد و اگـر ایـن مـوش در خانه خـودش باشد نوشته انـد زنـی بـا این پلیدیها در خانه اش هست یـا حضـور پیدا خواهـد کـرد. اگـر سـوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می‌شود که می دانید چـه کسی برده ولی نمی توانید ثابت کنید که او ربوده و سـارق مـال شما یـک زن خـائن است. اگر موش در اتـاق شـما باشـد زنی دزد اهل خانه شماست که نباید بـه او اعتماد داشته باشید. اگـر در خـواب موشی از پاچـه شلوار شما افتاد و گـریخت و رفت زنی فاسد و فاجر را از خود می رانید و دور می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید  ادعیه قوی برای احضار عشق و جلب محبت تضمینی

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =