تفسیر و تعبیر خواب نامه – تعبیر خواب نامه سر به مهر

تفسیر و تعبیر خواب نامه – تعبیر خواب نامه سر به مهر

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب نامهتعبیر خواب نامه سر به مهر را قرار دادایم خوابهای شما وسیله ای عالی برای عیب یابی مشکلات درونی ضمیر ناخودآگاهتان هستندعده زیادی از جامعه ما شامل افرادی میشود که به شکل خرافات گونه(و نه به شکل علمی و مانند یک محقق)، دائما در تلاش برای تعبیر خوابها هستند. خیلی ها شب میخوابند و صبح بیدار میشوند و سپس بزرگترین تصمیمات و قضاوت های خود نسبت به دیگران و جهان بیرون را، بر اساس خواب هر شب خود میگیرند و به شدت در تلاش برای تعبیر خواب هایشان هستند، بدون اینکه چیزی از خواب یا نحوه تعبیر آن بدانند. در این مقاله نکته مهمی به شما درباره خوابها تذکر داده میشود که به رشد درونی بیشتر و سریعتر شما کمک زیادی خواهد کرد.

تفسیر و تعبیر خواب نامه - تعبیر خواب نامه سر به مهر
تفسیر و تعبیر خواب نامه – تعبیر خواب نامه سر به مهر
تعبیر خواب نامه گرفتن,تعبیر خواب نامه امام صادق,تعبیر خواب نامه برای دختر مجرد,تعبیر خواب نامه گرفتن چیست,تعبیر خواب نامه نوشتن,تعبیر خواب نامه دادگاه,تعبیر خواب نامه عاشقانه,تعبیر خواب نامه از معشوق,تعبیر خواب نامه اعمال,تعبیر خواب نامه از طرف خدا,تعبیر خواب نامه عروسی,تعبیر خواب نامه رسان,تعبیر خواب نامه نوشتن برای دختر مجرد,تعبیر خواب نامه خواستگاری,تعبیر خواب نامه از طرف مرده

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر در خواب بیند نامه سر به مهر داشت، دلیل است خبرى بـه وى رسـد. اگر بیند که نامه را بگشاد، دلیل است بى‏غم شود. اگر بیند مهر از نامه برداشت و بخواند، دلیل عز و جاه است وقتى کـه بیننـده‏ى خواب امى بـود و نیز گویند که آخر عمر او بـود. 

جابر مغربی گوید:

اگـر درخواب بیند که پادشاه نامه به وی داد و در آن سخنان خوش نوشته است، دلـیل راحت و خرمی است. اگر سخنان ناخوش بود، دلیل ترس و بیم بود. اگـر بیند شیخی یـا زاهـدی نامه بـه وی داد، دلـیل که آن زاهد یا شیخ او را پندی دهد.

منوچهر مطیعی گوید:

نامه بـه هـر حال حامل پیغـام و خبـر و سلام اسـت چه در بیداری و چه در خواب ولـی در خواب واکنش شما کـه بیننـده خـواب هستید نسبت به دریافت آن و مطالبی که در نامـه نوشته شده تـعبیر را متفـاوت می‌کنـد. اگـر در خـواب نامـه ای دریـافت داشتید و از دریـافت آن مسرور و خوشحال شدید در روزهـای آینده یـک شادی بـرای شما مـی رسد و بـه مـوفقیت می رسید یـا به دیدار دوستی عزیز توفیق می‌یابید یا بـالاخره مهمـانی دوست داشتنی و گـرامی برایتان می رسد. چنان چه در خـواب ببینید نامه ای به دوستان می نویسید امیـدی در شما ایجاد می‌شود و حالت انتظـار در شما پیـدا خواهـد شد. اگـر دیـدید نامه ای اداری مـی نویسید و از نوشتن آن خوشحال هستید، گـره ای از کارهایتان باز می‌شود و چنان چه نژنـد باشید مشکلی برایتان پیش می‌آید

 

بیشتر بخوانید  چگونه می‌توان ائمه و اولیاء و مؤمنان خدا را در خواب زیارت کرد ؟

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =