تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب مطالعه کتاب

تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب مطالعه کتاب

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب مطالعه کتاب را قرار دادایم در بسیاری از مواقع، خوابها پیغام هایی از سوی ضمیرناخودآگاه هستند و شناخت بسیار عمیقی از ذهنتان به شما خواهند داد. شما در خواب نمادهایی را خواهید دید که دارای معنا هستند و با یادگیری نحوه تعبیر آنها، خواهید توانست زندگی خود در بیداری را نیز بهبود بخشید. همچنین خواب یک راه ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه است پس به خاطر آوردن و یادگیری نحوه تعبیر آن، گامی بزرگ در جهت شناخت ضمیر ناخودآگاهتان خواهد بود.

تفسیر و تعبیر خواب کتاب - تعبیر خواب مطالعه کتاب
تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب مطالعه کتاب

تعبیر خواب کتاب پاره,تعبیر خواب کتاب درسی,تعبیر خواب خواندن کتاب تاریخی ,تعبیر خواب کتاب کتاب قران ,تعبیر خواب کتاب قدیمی ,تعبیر خواب سوزاندن کتاب ,تعبیر خواب هدیه دادان کتاب ,تعبیر خواب نوشتن کتاب ,تعبیرخواب حضرت دانیال

ابن‌سـیرین گویـد:

اگـر کسی در خواب بیند کتابی می خوانـد، دلیل که راه دین گزیند و کارهای بسته بـر وی گشاده شود اگـر بینـد کتاب اخبار بـر حدیث می خوانـد، دلیل کـه مقرب پادشاه شود، اگـر بیند کتاب فقـه می خواند، دلیل که ازناکردنی بازایستد. اگر بیند اصـول می خواند، دلیل که بـه کاری مشـغول شود و فایـده دیـنی یابـد. اگر دیـد کتاب قصـص می خوانـد، دلیل که بـه قصه های انبیاء و اولیاء حریص بود. اگر بیند کتاب ملوک و سلاطین می خواند، دلیل ملامت است. اگر دیـد حکمت می خوانـد، دلیل کـه قران خواند. اگر دیـد نحو می خواند، دلیل به شغل دنیائی مشغول شود.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر کتاب شعر می خواند، دلیل کـه کـاری کند و مردمـان او را ملامت نمایند. اگر دید کتاب حساب می خواند، دلیل که همواره اندوهگین شود. اگر افسانه و مضاحک می خوانـد، دلیل کـه غیبت مردم کند و رسوا شود.

آنلی‌بیتون گوید:

مطالعـه کتـاب در خـواب، نشـانه درستکاری و ثروت است.اگـر نویسنده ای خواب ببیند کتابش در حال چاپ شدن است، دلالت بـر آن دارد که چاپ کتابش بـه تأخیر می افتـد و بـا مشکلاتی در ایـن راه مواجه می‌شود.اگـر خواب ببینیـد بـرای درک معنـای کتـابی وقـت زیـادی تلـف می‌کنیـد، نشانه آن است کـه به دانش و افتخارات بسیاری دست خواهید یـافت.اگـرخواب ببینید کودکان مشغول مطالعه هستند، دلالت بر تفاهم و هماهنگی رفتار کودکان دارد.مطالعــه کتـابهای کهنـه در خـواب، نشانه آن اسـت که باید از شر و بدی بپرهیزید.

 

بیشتر بخوانید  خواص و فضیلت فراوان سوره ناس – درمان بیماری و دفع سحر با تعویذ سوره ناس

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =