تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب کتاب خواندن

تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب کتاب خواندن

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب کتاب خواندن را قرار دادایم عده زیادی از جامعه ما شامل افرادی میشود که به شکل خرافات گونه و نه به شکل علمی و مانند یک محقق دائما در تلاش برای تعبیر خوابها هستند. خیلی ها شب میخوابند و صبح بیدار میشوند و سپس بزرگترین تصمیمات و قضاوت های خود نسبت به دیگران و جهان بیرون را، بر اساس خواب هر شب خود میگیرند و به شدت در تلاش برای تعبیر خواب هایشان هستند، بدون اینکه چیزی از خواب یا نحوه تعبیر آن بدانند.

تفسیر و تعبیر خواب کتاب - تعبیر خواب کتاب خواندن
تفسیر و تعبیر خواب کتاب – تعبیر خواب کتاب خواندن

تعبیر خواب کتاب برای دختر مجرد,تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن,تعبیر خواب کتاب قران,تعبیر خواب کتاب امام صادق,تعبیر خواب کتاب خواندن,تعبیر خواب کتاب خریدن,تعبیر خواب کتاب درسی,تعبیر خواب کتاب قرآن قدیمی,تعبیر خواب کتاب در دست داشتن,تعبیر خواب کتاب قران در دست داشتن,تعبیر خواب کتاب دادن به دیگران,تعبیر خواب کتاب قران بزرگ,تعبیر خواب کتاب دعا,تعبیر خواب کتاب گرفتن از دیگران,تعبیر خواب کتاب پاره

ابن‌سـیرین گویـد:

اگـر کسی در خـواب بیند کتابی می خوانـد، دلـیل که راه دیـن گزینـد و کـارهای بسته بـر وی گشـاده شود اگـر بینـد کتـاب اخبار بـر حدیث می خوانـد، دلـیل کـه مـقرب پادشاه شود، اگـر بیند کتاب فقـه می خواند، دلیل که ازناکردنی بازایستد. اگر بیند اصـول مـی خوانـد، دلـیل کـه بـه کاری مشـغول شود و فایـده دیـنی یابـد. اگـر دیـد کتـاب قصص مـی خوانـد، دلـیل کـه بـه قصه های انبیاء و اولیاء حریص بود. اگر بینـد کتـاب ملوک و سلاطین می خواند، دلیل ملامت است. اگـر دیـد حکمت می خوانـد، دلـیل کـه قـران خوانـد. اگـر دیـد نحو می خواند، دلیل به شغل دنیائی مشغول شود.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر کتاب شعر می خواند، دلیل کـه کـاری کنـد و مردمـان او را مـلامت نمایند. اگر دید کتـاب حسـاب مـی خواند، دلیل که همواره اندوهگین شود. اگـر افسانه و مضـاحک مـی خوانـد، دلـیل کـه غیبت مردم کند و رسوا شود.

 منـوچهر مـطیعی گویـد:

معبـران نوشته انـد اگـر کسی در خواب ببینـد کتـاب حساب مـی خوانـد غمگین می‌شود و چنان چـه افسانه و مضحک بخواند غیبت مـردم می‌کنـد و چیزهـای دیـگری در هـمین زمینـه کـه زیـاد پایـه علمی نمی‌توانـد داشته باشد. کتـا ب در خواب‌هـایمان انعکاسی است از علاقـه بـه دانستن یـا تاسف و انـدوه مـا از آن چه نیاموختـه ایـم. کسانی هستند کـه کتاب جـزئی از زندگی روزانه ایشان است مـثل نویسندگان، معلمان، دانشمندان، محققـان و بـالاخره ناشـران. ایـن مـردم بـا کتـاب زنـدگی می‌کننـد. این ها اگـر کتاب در خواب ببیننـد خوابشـان تـعبیر تـعیین کننده یی نـدارد. اما دیگران کــه با کتابآمـیختگی زیـاد نـدارند و بـه نـدرت اتفـاق می افتد لای کتـابی را بگشایند اگـر کتـاب ببینند بایـد بـه دنبال تـعبیر آن باشند. بـرای ایـن هـا کتـاب همـان طـور کـه گفته شـد واکنشی است از تمایلشان بــه دانستن یـا تاسفشان از آن چه نیاموختـه انـد یـا نتوانسته انـد بیاموزنـد. گـاه برخوردهـای مـا در زنـدگی روزانـه ایـن احساس را در مـا به وجود می آورد که مثلا می توانسـتیم فـلان زبـان خارجی را یـاد بـگیریم ولـی وقـت صـرف نـکردیم، هـمین طـور دلمـان مـی خواهـد کـه بـدانیم در آسمان هـا چـه مـی گـذرد، ایـن دو نـوع کشش در خواب‌هـایمان عـکس الـعملی بـه شکل کتـاب ظـاهر می‌کند. حال اگر در خـواب ببینیـد که کتـابی مـی خوانیـد و از آن خوشتان می‌آیـد بـا دوستی خردمنـد و آگاه آشنا می‌شوید. اگـر دیـدید بـه جائی وارد شـدید کـه مـثل کتـاب خانـه کتاب های زیادی آن جا وجود داشت در جمعی حضور می‌یابید که از نظرفکری و دانـش بر شما امتیاز دارند. اگر دیدید کتابی پـاره هـمراه داریـد در جائی کـه بایـد عقل و فهم شما کار ساز باشد در می مانید و نمی توانید چاره چوئی کنیـد. اگـر دیـدید کسی کتـابی به شما داد یا از کتاب خانـه کتابی خریدید یـک نـفر بـه شما کمـک فـکری می‌کنـد و از هدایت دوستی سود می برید. اگر دیدید کتابی را می‌فروشید دوستی را از دست می‌دهید. اگردیـدید کتاب شما ضـایع شده یـا مثـلا در آب افتـاده یـا سوخته تـعبیر همـان است که دوستی با شما قطع دوستی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب گنبد - دیدن گنبد در خواب به چه معنایی است

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =