ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر

ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر

اگر می خواهید پسری را بر خود عاشق کرده و خودتان را محبوب او کنید. پیشنهاد ما این است که در این مطلب از سایت اهنوس ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر را بخوانید. این دعا سبب می شود که شخص به سمت شما جلب شده و به شما حس خوبی داشته باشد. این دعا برای بخت گشایی و همین طور ازدواج آسان نیز کاربرد دارد.

ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر
                         ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر

ختم ازدواج در یک هفته,ختم قران در یک هفته برای ازدواج,ختم ازدواج,ختم ازدواج فوری,ختم برای ازدواج سریع,ختم مجرب برای ازدواج سریع,ختم سوره یس برای ازدواج سریع,ختم سوره حمد برای ازدواج سریع,ختم بسم الله برای ازدواج سریع,بهترین ختم برای ازدواج سریع,ختم مجرب ازدواج سریع,ختم و دعایی برای مهر و محبت و عاشق کردن پسر,ختم سوره برای ازدواج سریع,ختم برای ازدواج مجرب,ختم های مجرب ازدواج,مجرب ترین ختم ازدواج,ختم آیت الکرسی برای ازدواج با معشوق,ختم ایه الکرسی برای ازدواج با معشوق,ختم صلوات برای ازدواج با معشوق,ختم امن یجیب برای ازدواج با معشوق

دعایی برای عاشق کردن پسر سرد شده:

این دعایی است که در محبت و جلب عشق بسیار قوی هست. البته این نقل قول نویسنده هست : سوره انشراح رو به شکل زیر می نویسین و به بازوی راستتون می بندین اسم مادر لازمه و اعراب گذاری هم نمی خواد… اگر اسم مادرش رو هم نمی دونید حوا بنویسید

بسم الله الرحمن الرحیم اَلَم نَشَرح لَکَ صَدرَک یا مَجید وَ وَضَعنا عَنکَ وِزرَک یا مَجید اَلَّذی اَنقَضَ ظَهرَک یا قَدیر یُسراً اَمری وَ رَفَعنا لَکَ ذِکرَک یا رافِع اَلقِ مُحَبَّتی فی قَلبِ

( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه)فَاِنَّ مَعَ العُسرِ یُسراً یا مَجید اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسراً یا مُیَسِّر وَ یَسِّراُموری فَاذا فَرَغتَ فَانصَب یا مَجید وَ اِلی رَبِّکَ فَارغَب فُقالُ اِنّی اَجَبتَ حُبُّ الخَیِر اَللهم اِقضِ حَوائِجی. پس از ختم سر یه سجده گذارده و پنج بار (سبوح قدوس رب الملائکته والروح).

سپس بنشیند و یک مرتبه آبه الکرسی بخواند و دوباره به سجده رود و ذکر فوق را پنج بار بخواند  ودر سجده حاجت بخواهد بعضی روایات شروع ختم را از شنبه هم ذکر کردند.

دعای محبت از راه دور :  

اگر خواهی محبت دیگری را به خود جلب کنی در روز جمعه با مشک و زعفران و گلاب در موقع نماز بنویس بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا هو الحی القیوم الله الله الله یا معارج یا معارج یا حی یا حی یا حی یا قیوم یا قیوم یا قیوم یا قیوم یا رب یا رب یا رب برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله اجمعین یا رب احرق قلب ( اسم مطلوب ) ابن ( اسم پدر مطلوب ) علی حب ( اسم طالب ) ابن ( اسم پدر طالب )

یحبونهم کحب الله و الذین آمنوا اشدّ حباً ِللِه عملا عم یا عاطمحا سحا با یا یهو با بالحی یا طمعوا یا دو سم طعم ارباعاً کسوبا بوکع سا محبوب باسح یا مططر و حح با ست یا اسح صلعو الله و طه الا صبو و لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم این نوشته را نزد خود نگه دارد و به مجرد دیدن مطلوب عاشق وی گردد این عمل مجرب است .

بیشتر بخوانید  دعای قوی و مجرب برای بخت گشایی و ازدواج سریع الاثر

 

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شانزده =