دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات

دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات

به شما عزیزان در ادامه این پست گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح می دهیم که باعث رهایی از سختی ها، مشکلات، گرفتاری ها و تلخی ها می شود، در درجه اول باید بدانید که همواره امیدتان به خدای بزرگ و بخشنده باشد، در ادامه نیز دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات را بخوانید.

دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات
دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات

دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکلات کاری,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکلات سخت,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکل مالی,دعایی برای رفع مشکلات مالی,دعا رفع مشکل مالی,دعایی برای رفع مشکل مالی,دعاي رفع مشكلات مالي,دعا برای رفع مشکلات مالی,دعا جهت رفع مشکلات مالی,دعا برای رفع مشکل مالی,دعا جهت رفع مشکل مالی,دعا رفع مشکلات

دستور ختم سریع الاثر برای آسان شدن کار و رفع مشکلات

اگر کارات الان نصفه نیمه هست و عجله برای کارات داری و وقت کافی نداری و پروسه کاریت زمان زیادی نداره و خودت الان درگیر کارتی به مدت هفت روز  هر صبح بعد از نماز ابتدا دو رگعت نماز گشایش بخوان و بعد این ذکر را ۲۱ بار پشت سر هم تکرار می کنی و بعد از هفت بار نیت خود را اعلام می کنی. و هر وقت کارت درست شد دو رکعت نماز برای امام زمان بخوان و ۵۱ صلوات هدیه به اقا کن.

بیشتر بخوانید  دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها

اگر هنوز کار رو شروع نکردی و کارت زمان می برد، ابتدا قبل از اینکه کارت را شروع کنی  نیت ۴۱ روزه کن و این ذکر را روزی ۷ بار میخوانی. مثل عمل بالا یعنی بعد از نماز صبح ابتدا دو رکعت نماز گشایش بخوان و بعد ۷ بار ذکر زیر را می خوانی و نیت خودت را اعلام میکنی و این عمل تا ۴۱ روز طول بکشد ولی از روز هشتم کارت را شروع کن.

** اگر هم کارات تمام شده ولی موفق به کارت نشدی همین عمل فوق را تا ۴۱ روز روزی هفت نوبت بعد از نماز گشایش بخوان ولی اگر در این مدت کارات درست شد تا ۴۱ روز رو ادامه بده

روز چهل و یکم یک مرغ ذبح کنید و بیرون به مستمند بدهید.

ذکر این است:

یَا مَنْ أَظْهَرَ الْجَمِیلَ یَا مَنْ سَتَرَ الْقَبِیحَ یَا مَنْ لَمْ یُؤَاخِذْ بِالْجَرِیرَهِ یَا مَنْ لَمْ یَهْتِکِ السِّتْرَ یَا عَظِیمَ الْعَفْوِ یَا حَسَنَ التَّجَاوُزِ یَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَهِ یَا بَاسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرَّحْمَهِ یَا صَاحِبَ کُلِّ نَجْوَى یَا مُنْتَهَى کُلِّ شَکْوَى .

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =