دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها

دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها

در این مطلب به شما عزیزان دعای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که سبب رهایی از سختی ها، مشکلات، گرفتاری ها و پلیدی ها می شود و اگر درگیر اتفاقات عجیب و غریب در زندگی هستید و می خواهید هر چه زود تر از این مشکلات عبور کنید، دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها نتیجه بخش است.

دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها
دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها

دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکلات کاری,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکلات سخت,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعا رفع مشکلات زندگی,دعایی برای رفع مشکلات زندگی,دعا برای رفع مشکلات زندگی,دعا جهت رفع مشکلات زندگی,

دعای اثربخش رهایی از سختی ها مشکلات و گرفتاری ها

از رسول خدا (ص) روایت شده است که هر که در صبح هفت مرتبه بخواند این دعای دفع بلا را در آن روز از بلاها محفوظ باشد .

«فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ‏. إِنَّ وَلِیِّیَ اللَّهُ الَّذِی نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّی الصَّالِحِینَ. فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ»

در خبر است از حضرت رسول اکرم (ص):هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند که آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک .

بیشتر بخوانید  دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ. هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَی أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّی عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ. وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ»

حضرت امیرالمومنین علی (ع) روایت می کند:حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند:هر کس با ایمان که به سفر رود و با او عصایی باشید از چوب بادام تلخ و آیه 222 سوره قصص

«وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَی رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =