دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامی

دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامی

امروز و در یکی دیگر از عناوین و دعا های جلب محبت و اذکار سریع التاثیر تسخیر شخص به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت اهنوس دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامی را شرح می دهیم که ان شاء الله از خواندن آن هر چه زود تر نتیجه می گیرید.

دعای ازدواج با شخص مورد نظر - دعای محبت اسلامی
دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامی

دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامیدعاي ازدواج,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع قوی,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع سوره ی جن,دعای ازدواج سریع (بسیار مجرب),دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,

دعای ازدواج با شخص مورد نظر – دعای محبت اسلامی

اگر خواهی محبت شخصی رابه خود مشغول داری یا از او نفعی به تو رسداین عمل را که مجرب است انجام بده :در وقتی که ما عروج می گیرد،از روز 5 شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن:در وقت شب دو زانو نشسته وروی به جانب قبله چشم های خود را ببند و11 مرتبه ایت الکرسی را تا سر “وهوالعلی العظیم ” بخوان ،سپس 1010 مرتبه «یا بارِیء »

 بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده وتسلیم تو می باشد .وقتی این اذکار تمام شد بر سینه ی او بدم ودر دل خود بگو«مطیع من شو» .این عمل را تا 15 روز انجام بده وچنانچه بر ابی یا خوراکی بدمی وبه او رسانی تا بخورد به فضل الهی غرمانبردار تو خواهد شد.

**************************************

دختری که خواستگار ندارد یا مشکل ازدواج دارد و ازدواجش سرنمیگیرد (به هر نحو که باشد) سوره مبارکه طه را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند . قدری از آب بنوشد و همچنین صورت خود را با آب بشوید. ازدواجش بسیار آسان و نیک خواهد شد.

**************************************

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز
متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را
بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس
به خواب رود .
اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب جهت ازدواج دختران - بخت گشایی و ازدواج

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =